heerlijk gereden.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 21:24

sinds kort mag ik weer naar mijn paardje toe. vorige week heb ik weer voor het eerst op crosby gereden. na zoveel weken te hebben stilgestaan was hij errug braaf met rijden.
vandaag ben ik weer geweest en heb weer gereden op crosby. kon er weer zo opstappen en weer ging het super (nou ja super voor het feit dat ie zo lang niet gelopen heeft dan Lachen ) vorige week kreeg ik hem zelfs stukjes in de galop aan de teugel. vandaag had meneer iets minder zin en liep wat te etteren. (hij had net een merrie te grazen genomen voordat ik hem uit de wei haalde Lachen )
maar goed ging verder heel erg lekker.
daarna heb ik met de boer wat merries omgezet. Quinto's moeder en de 2 enters bij Quinto's vriendinnetje in en Quinto apart in de wei. meneertje was het daar niet mee eens, maar het moest nu echt gebeuren want hij probeerde zijn vriendinnetje al te dekken. toen ik dus weer even bij hem in de wei kwam stond ie voor mijn neus rechtovereind. van de week ga ik hem waarschijnlijk scheren, want dat wintervacht van hem is gewoon nog steeds zo dik en zit zo in de knup. heb nog een hele tijd met Quinto staan knuffelen. ik voelde me echt zo gelukkig met mijn eigen paardje. mijn echte eigen paardje. Lovers Lovers

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 21:35

heeeeeeeey gaaf staat ie nou echt helemaal alleen of kan ie misschien met de grote merrie's lopen?
weet je al wanneer je 'm laat ruinen?
Het monstertje *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 21:42

hij staat nu echt helemaal alleen, de grote merries springt ie ook op. wou hem eerst weer bij zijn moeder inzetten, maar die is hengstig dus das geen goed plan. ach het moet maar even zo Pling . ik denk dat ik hem in de herfst laat ruinen, maar ik weet het nog niet zeker. hij word in juli 1 dus. het liefst laat ik hem zo lang mogelijk hengst maar hij krijgt nu toch wel wat kuren. Lachen
maar voor de rest is het een echte knuffel. Lovers

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 23:16

Wat heerlijk voor je dat je weer zo lekker hebt gereden en zo heerlijk hebt geknuffeld met Quint Lovers , ga je al weer snel naar de les toe?

Ik heb toevallig gisteren de DA gehad en toen heb ik dus gevraagt voor Kismo die zit ook nog zo giga dik in de wintervacht, en zij zei dat dat heel normaal was voor een jaarling Pling , begon me namelijk ook al zorgen te maken Verdrietig

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 23:21

waarschijnlijk aankomende maandag over drie weken. frank verwacht dat dan de lessen wel weer beginnen. moet crosby wel eerst weer even conditie krijgen. dat is nu helemaal niks *LOL*
en Quinto kwam uit zichzelf even heerlijk knuffelen, echt zo lief. Lovers

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 16:56

fijn dat t rijden zo goed ging en dat quintje gezellig kwam knuffelen.... schattig Lovers Lovers Lovers

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: colette40, ElinaSK, hooi, Liesje89, Plonspony en 159 bezoekers