felix: terugslag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

felix: terugslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-02 17:29

Het ging een hele tijd goed, vanaf mei(6) eigenlijk niet meer kreupel geweest. tot eergister paard liep bijna op 3 poten.
Gister ook nog goed kreupel.
Nou hebben we laatst de ijzers eronder uit gehaald als experiment maar ik denk dat ze er volgende week maar weer onder moeten omdat zijn voeten scheef groeien.
Ik denk dus(hoop ik) dat dat het probleem is .
Heb me net opgegeven voor een clinic van De bodt en was deze week voorzichtig begonnen met conditie opbouwen. Ja dat schiet er nu weer lekker bij in . Want zoals hij nu loopt.....
Ik vroeg me gister af of het nog wel eerlijk was Verdrietig

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 18:05

Vervelend nieuws....
Is het niet een hoefzweertje of iets anders kleins.

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 12:19

He, wat balen zeg!
het zit jullie ook echt niet mee...

Ik hoop voor je dat 't allemaal mee valt deze keer en dat 't nu eens echt gauw weer over is.

Heel veel sterkte in ieder geval!!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 12:29

aaah getsie. Ik hoop ook dat het meevalt en dat je wel aan de clinic kan meedoen!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 16:40

Ik zou in ieder geval de clinic proberen, ik heb er echt goede resultaten gezien hoewel ik niet weet hoe het vervolg met die paarden is.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 17:38

He jasses, leek het er net weer goed uit te gaan zien voor jullie....
Ik hoop dat 'ie weer een stuk beter loopt als 'ie weer een ijzertje onder heeft.....

En San, eerlijk? Als er iemand eerlijk is voor dat paardje dan ben jij het wel. Kijk eens hoe lang je al aan het proberen bent, hoeveel tijd en kansen je 'm al gegeven hebt. Een ander had misschien al lang een andere keuze gemaakt. Maar Felix heeft nog steeds een prima kwalitatief leven, dus maak je geen zorgen over 'eerlijk'. Ik weet zeker dat 'ie dolgelukkig is met je, en dankbaar voor het geduld dat je hebt.
Knufje namens je eigen knolletje!

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

tja..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 19:18

hoi,

balen hoor... Verdrietig

Maareh... ik zou toch écht meedoen hoor, als ik jou was...

Antoine zegt toch niet voor niets : élk paard kan meedoen, al dan niet kreupel.

Bij ons staat een paard met zelfs 5-jes...afgeschreven en die staat nu al meer als een jaar 'stil' ...
na ge-emaild te hebben, zei hij dat ze 'gerust' (en juíst) mee kan doen.

Je kunt hem natuurlijk even een mail sturen... maar als je niet meedoet, schiet het ook niet op natuurlijk...

en ja... dat is zeer zeker eerlijk tegenover je paard, als hij na 20 min. je paard beter kan laten lopen, zou ik zeker die gok wagen...toch? Knipoog

sterkte & succes,

Groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-02 20:10

Thanks voor de opbeurende praat.
hij was gewoon echt zielig van de week het deed hem echt behoorlijk pijn, gelukkig liep hij vandaag alweer iets beter hij wou alweer draven en maakte er al weer een spelletje van om niet gepakt te worden Haha!

Nog ff volhouden dus en we gaan absoluut naar die clinic hoor!!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 20:18

Wat fijn voor je dat die al weer wat beter loopt! En tuurlijk ga je naar die clinic! Laat je even weten hoe het was als je bent geweest?
Ik hoop dat Felix snel weer helemaal in orde is, je vecht zo hard voor dat paardje, ik gun het je zo ontzettend! Geef hem maar een dikke knuffel van mij als je er bent, en ook voor jezelf, want ik weet dat dit soort tegenslagen erg hard aan kunnen komen.

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-02 22:28

Cowgirl schreef:
Nog ff volhouden dus en we gaan absoluut naar die clinic hoor!!


OKEEEEEEEEEEJJJJJJ!!!! Zo willen we je weer horen! Niet 't koppie laten hangen he meis, je hebt er al zoveel voor gedaan. Gogogo Felix!!!! He, een Haf wordt niet zomaar mijn favo westernknollie hoor, dus eh... blijven knokken!!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Diortje_vds, Maanon_, Martje80, mino1, Natascha, NinaCharlie en 87 bezoekers