lekker gereden als afscheid

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 16:52

vandaag heb ik haar eerst ruim een uur gepoetst, hoefjes gedaan, staart uitgepluisd (ze moet tenslotte netjes zijn he).
Daarna samen met Jolanda op Moonlight naar buiten gegaan. Moon is nog niet vrkeersmak, dus zo'n dappere dodo als Honey doet dan veel goed.
Ondanks de heerlijke rit zit het me wel dwars dat dit voor minimaal een week de laatste rit is geweest.
Morgen gaat ze voor minimaal een week naar Lonneke om gedekt te worden.
Ik weet dat ze het harstikke goed heeft bij Lon, maar toch.
Ik heb haar bijna 4 jaar, en heb haar nog nooit gemist (ja, als ik op vakantie was ofzo, maar dit is toch anders).
Annie heeft al aangeboden dat ik dominique of branca mag rijden als honey weg is, maarja, zijn leuke paardjes hoor, maar niet mijn honey.

Ik ga een chago week tegemoet, en elke dag naar Lon bellen waarschijnlijk.

Het doel (veulentje) is heel leuk, maar wat zal ik mijn meiske missen zeg Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 16:53

ja.. ik zou het zelfe hebben hoor!
Ik wens je de komende week héél veel sterkte en succes hoor! En nu maar hopen at het dekken lukt!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 18:00

Ik wens je veel succes.
Maar Honey komt toch snel weer terug?

Als IJsco weggaat naar haar baasjes komt ze helemaal niet meer terug Huilen Huilen Huilen

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 18:03

Sterkte de komende week, de gedachte aan dat leuke veulentje maakt waarschijnlijk wel weer veel goed en als je Honey na die week terugziet is de vreugde om het veulentje compleet Lachen

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 18:50

Stef bij lon heeft ze het zeker goed de komende week.
Misschien als ik tijd heb dat ik nog effe bij honey ga kijken maar weet ik nog niet zeker.

rij voorzichtig morgen en hoor het wel.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 20:08

Had ik ook Stef, toen Marillion en Imatador een weekje weg waren. Gewoon 10 x pd bellen....helpt!
Veel succes deze week...t is wel voor een goed doel he, niet vergeten hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 20:53

Hoi Stef, ik weet zeker dat ze het bij Lonneke hartstikke goed heeft, en dat zij het vast niet erg vindt als je haar elke dag belt.
Die week vliegt vast om, en dan krijg je TWEE ponies mee terug *LOL* !

Sonja

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 20:56

Hey Stef, misschien moeten wij deze week elkaar maar bezig houden?? *LOL* *LOL* *LOL*
Fitz staat nl. ook waarschijnlijk de hele week op de kliniek dus ik zit ook zonder knollie!

Maar als ik mocht kiezen, dan had ik toch liever dat Fitz naar Lonneke was dan naar de kliniek Huilen Huilen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: rover_ en 36 bezoekers