paardjes verhuisd naar een niruwe stal

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

paardjes verhuisd naar een niruwe stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-02 12:28

Ze hadden er voor de gein nog ff een stkje land bij gekregen. Hihi kon ik nog verder gaan lopen.
symmie kag in het hoge gras.
toen we weg liepen terug naar stal wilde sym weer eens niet mee. ze kon niet kiezen wat ze nou wilde. als een renpaard bleef ze heen en weer crossen. net alsof ze het al wist.
Stella (elpharo op bokt) en wouter hebben er foto's van gemaakt en het gefilmd.
Uiteindelijk was de kudde te ver en bleef ze bij Exel.
Eerst hebben we gekeken of sym nog de wagen op wilde en ja hoor geen probleem. Exel was moeilijker. Na een uur rustig blijven en haar steeds belonen stond ze erop. Sym d'r op en weg weze.
Exel heeft de hele reis stokstijf stil gestaan. Ze kwam er druipend van het zweet af.
Ze schoot de laatklep af. Dat weet ik van haar, dus ff iedereen waarscuwen en laat maar gaan dan.
Symmie moest drirect wat drinken en begon te mesten.
Wouter strooide de stal op en ik liet mijn paardjes de bak zien.
Symmie was al snel rustig, maar exel niet. Ze bleef maar hinneken naar haar vriendjes, maar ja die hoorde haar niet meer. Vond dat best zielig.
Na ongeveer 15 min zijn ze opstal gegaan. Inde stal waar Phoenix meer dan 5 jaar geleden terwereld kwam. Ik en Exel voelde ons thuis, maar Exel miste haar vriendjes wel
Ze begon direct aan haar liksteen. Als een gek likte ze dat ding af. Ben dus maar snel slobber gaan maken. Heb haar hooi en wat bix gegeven een knuffel en toen naar huis.
Vandaag weer vroeg op, want ze moesten nog een plekje in de wei krijgen en daar wilde ik raag bij zijn.
Eerst wilde ze, ze tussen de ruinen en merries zetten, Maar met al die ijzers en sym als enigste veulen durfte ik dat niet aan. Ik dacht dat ze met z'n alle op sym zouden afduiken en arme Exel dan maar van zich afslaan en tja wat blijft er daarna over.
Ze zijn dus bij de koeien de wei op gegaan. daar loopt nog een verdwaalde friese jaarling.
Nou de wei op zetten was niet erg spectaculair. Ze wilde niet bij me weg en toen ze eindelijk gingen beven ze dicht in de buurt.
Ben nog een paar keer weze kijken, maar de jaaring hadden ze nog niet gespot wel andersom. de jaarling hield zich dan ook erg stil.
Hihi had ik nog gezegt dat ik blij was dat ik niet meer zo ver hoeft te lopen Haha!
hihi fout moet minstens net zo ver Huilen
Ach maar fijn voor mijn knollies.
Ik ga vanavond nog ff kijken bij ze.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 15:24

He sta je weer bij de Zuivelboerderij? Gezellie? En waar staat Stella nu dan?

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-02 11:23

die staat nog bij kuijf. het was gewoon te ver voor mij. geen eigen vervoer. het begon me echt op te breken. nu kan ik weer op de fiets naar mijn knollies wanneer ik maar wel. dat voeld zo fijn.
exel en sym zijn al echt gewend. exel was een dag wat druk en daarna eigelijk niet meer. ze staat weer in haar oude stal dus da's wel fijn voor haar.
ze willen haar graag dag en nacht buiten hebben voor sym. nou ja je kunt begrijpen dat ik daar toch echt niets op tegen heb. kom gerust eens kijken bij exel en haar babe.

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BritHittepit, Rinkex en 35 bezoekers