paardenmarkt in voorschoten.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

paardenmarkt in voorschoten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-02 15:49

hoi, ik ben vanmorgen naar de paardenmarkt geweest, was erg gezellig en druk en ook nog eens heeel warm, ik was er met een vriendin die daar een paard heeft gekocht ( een pinto ) we waren er al voor zeven uur ( het begon al om zes uur ) dus als je wat goeds wilt kopen moet je vroeg opstaan, dat hebben wij dus gedaan (ik sliep bij haar ) dan kon ik mij ook niet verslapen.
wat mij opviel was, dat de handelaren (niet allemaal gelukkig) erg ruw met hun handel (paarden en pony`s) omgaan, sommigen waren echt helemaal gestrest Verdrietig daar heb ik ook wat van gezegd, hun antwoordt bemoei je er niet mee, maar ja dan kan ik dus mijn mond niet houden als ze met zo`n stok slaag krijgen. mijn vriendin heeft een leuke paard gekocht (kwam uit zeeland) ze is daar erg blij mee, ziet er leuk uit bruin met wit.
wie zijn er nog meer geweest naar de paardenmarkt in Voorschoten, en heb je daar ook nog wat gekocht (paard of pony)?.

«·´`·.(*·.¸(`·.¸ ¸.·´)«·´¨*·.¸.(Snoocky).¸.·*¨`·»(¸.·* *·.¸)`·.¸).·´`·»


Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 13:33

Ik ben er geweest. Maar geen pony of paard gekocht. Er stond maar 1 mooie zwartbonte mini-shetlander en dat was een hengst en wij wilden een merrie

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 19:18

Hoi ik was er ook...zochten ook een shetje....een ruintje maarja zoooo moeilijk te vinden...we zagen een leuke bruin bonte...dus ik zo tegen me vriend zo die is rustig, dus ik loop door en hinnikke en brullen hahaha echt lief!!! Ja sommige zijn ruw he en of ander wijf liep met 2 veulentjes en daarachter liep een meisje met een ander paard en die sloeg steeds die veulentjes echt zo zielig

22 Januari verwachten we ons kleintje

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 19:30

ik ben er helaas niet geweest had wel gewild maar het is toch altijd 21 juli in voorschoten of vergis ik mij nou? anders had ik dus wel gekunt

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen

marielle231

Berichten: 3220
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 19:45

zijn paarden nou duur op een paardenmarkt? of is een particulier goedkoper maakt mij niet uit hoor maar ik wou het eens weten

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 19:52

Normaal is de paardenmarkt in Voorschoten altijd op 28 juli, maar dat viel dit jaar op zondag, dus daarom maandag dit jaar.
En er zijn hele goedkope paarden en pony's te vinden, maar of ze echt gezond zijn, dat helaas vaak niet. Er zullen wel hele goede pony's en paarden te koop zijn. Ik hoorde wel dat de shetlanders het zo slecht doen dat ze nu helaas bijna allemaal naar het slachthuis gaan of ze moeten goede papieren of veel geluk hebben

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 18:59

De shetjes slecht? Ik zag ze steeds met grote aantalen tegelijk opgekocht worden! Maarja...kon ik der maar eens 1 vinden(ruintje)

22 Januari verwachten we ons kleintje

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 22:25

meestalals shetjes per"tros"verkocht worden en weggebracht hebben ze helaas meestal een enkele reis

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 19:32

ja sommige wel ja maar er waren ook veel mensen die er 3 of 4 kochten...komt ook vooral omdat vaak de moeder word verkocht met veulen erbij

22 Januari verwachten we ons kleintje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 bezoekers

cron