2 Fotomodellen?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

2 Fotomodellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-02 11:42

Het fijne weet ik er niet van, maar mijn zusje stuurde net een mailtje, dat Joop en Vol (meneer Pie en meneer Track vanaf nu dus) fotomodellen zijn!
Dus ik zat al te lachen, haha geintje! Nee, dus. Ze waren vanochtend om 8 uur uit rijden gegaan naar t bos en lekker rustig aan doorgestapt. Omdat het zo vroeg was durfden ze wel lekker illegaal de zandverstuiving (zo mag het niet heten, het is superklein, maar het wás ooit een echte) op. Lekker stappen in het ochtendzonnetje, staat daar een mevrouw (en een man, maar die doet niet mee in het verhaal) met allemaal camera's. Die vraagt of ze als achtergrondvulling willen dienen.
Geinig dus.
Als je dus ooit een foto van een 'zandverstuiving' tegenkomt met een vos met lelijke manen en een schele bruine arabier erop dan zijn dat onze paarden. Ben wel benieuwd of ze de foto opgevraagd hebben, of het telefoonnummer zodat ik met Jopie meer modellenwerk kan gaan doen Tong uitsteken . Op het strand zijn zij ook al gespot door een tv-ploeg en ik ben zo vaak gespot door toeristen op het strand. Die vinden het altijd heel gaaf als je gaat galopperen, dat gaan ze dan vastleggen. Of op wedstrijden door profi fotografen, maar zo midden in het bos op een vroege dinsdagochtend, dat is me nog nooit overkomen. Ben wel benieuwd wat voor foto het is geworden! Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 12:11

ja
als je hem hebt zet je hem wel op bokt, toch????????

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 12:51

Leuk zeg!! Jammer dat paarden niet hun brood kunnen verdienen met modellenwerk, net als mensen. *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 13:00

Hé er zijn wel paarden die daar hun brood mee verdienen hoor! Er zit ergens een agency, waar deze paardenfotomodellen in geregistreerd staan. Wat dacht je van al die catalogi van Divoza, Horse lover enz. En de foto's van paarden die op verpakkingen staan. Voor de rest kalenderwerk ed.!

Nou zal het paard er niet multimiljonair van worden Knipoog , maar toch wel grappig!

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 13:10

Ja, kan zeker wel Haha! Als hij tenminste niet te veel eet Tong uitsteken
Of je kan zelf foto's gaan maken en deze verkopen Schijnheilig

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-02 13:29

Dat leek mij vroeger al heel gaaf, dus ik hem ingeschreven, 50 piekies betaald, nooit meer wat van gehoord. Misschien dat één van jullie Joop kan boeken? Hij staat op internet ergens... Moet ik t ff opzoeken!
www.dierencasting.nl nummertje 957. Kijken of ik dan gebeld wordt, waarschijnlijk niet, maar goed, 't is t proberen waard.
Ik ben nog steeds van plan hem in te schrijven, enige nadeel op het moment is dat hij dik is (grasbuik) en vanwege zijn maneneczeem hele lelijke manen, maar die scheer ik er dan gewoon af!
Het lijkt mij erg lachen, maar Joop kan geen kunstjes en Vol verveelt zich binnen 5 seconden. Maar dat weerhoudt mij er niet van.
En ik maak zelf ook al best aardige foto's, dus misschien... ooit... Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

xXIreenXx

Berichten: 1067
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 13:35

haha grappig Haha! ik wil wel zien die foto's dan!!

Boque | Bokai | Buka | Boksel

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 15:26

Leuk joh ! Toen de bossen weer opengingen na de M.K.Z. gingen m'n vriendin en ik gelijk buitenrijden. Toen we terugkwamen was er een man aan het filmen, Duncan vond het natuurlijk erg spannend Haha! . Hoorde ik een dag later dat we op het N.O.S. journaal waren geweest, een item over dat het zo druk was in de bossen nu die weer open waren. Zelf niks gezien natuurlijk Huilen Haha! .

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-02 15:36

Waarschijnlijk komt de foto in het blaadje van de Kamer van Koophandel Utrecht. Die man schijnt daar iets te zijn.
Als ik m heb scan ik m wel in, want dit is natuurlijk bijzonder stoer. Mijn paard fungeert als achtergrondje *grinnik*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 15:48

Haha! dat is zeker wel cool...

Ik word altijd gefotografeerd door toeristen op het strand en in de duinen... of ik daar nou zo blij mee ben... straks sta ik in een 1 of andere promotiefolder van Den-Helder..

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 16:00

flair schreef:
:D dat is zeker wel cool...

Ik word altijd gefotografeerd door toeristen op het strand en in de duinen... of ik daar nou zo blij mee ben... straks sta ik in een 1 of andere promotiefolder van Den-Helder..


*LOL* Ik werd gefotografeerd toen de hele groep op ponykamp op hol was geslagen. Ik, nog op m'n pony, tussen allemaal ponietjes zonder ruiter *LOL* Dan voel je je l*llig, ze deden niks, lachten en maakten foto's (terwijl die pony's naar stal crossten Tong uitsteken , het was trouwens bij die slagboom)

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 16:12

Haha! Als je bij Bruin op ponykamp was weet ik wel welk ponykamp dat was... wij hebben toen alle pony`s nog opgevangen op de manege Haha!

En die slagboom hebben al aardig wat mensen aangehangen hoor Haha!

sorry beetje offtopic

gillian

Berichten: 4393
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 17:58

is dit joop?
Afbeelding
hij staat er wel leuk op hoor!!!
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 09:08

Fries schreef:
Hé er zijn wel paarden die daar hun brood mee verdienen hoor! Er zit ergens een agency, waar deze paardenfotomodellen in geregistreerd staan. Wat dacht je van al die catalogi van Divoza, Horse lover enz. En de foto's van paarden die op verpakkingen staan. Voor de rest kalenderwerk ed.!

Nou zal het paard er niet multimiljonair van worden Knipoog , maar toch wel grappig!


Jamaar de foto's die in de catalogi staan, worden steeds weer opnieuw gebruikt en zijn toch meestal van paarden van hunzelf dacht ik. Maar wel grappig om te weten dat zoiets bestaat! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 11:44

Nou Maartje... wat let je om je paarden in te schrijven bij een dergelijk buro... dan kunnen ze meehelpen om hun eigen kostje te verdienen.

Hey Laui... ook niet iets voor jouw Jopie?? Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-02 12:25

Is idd Joop, mijn cutie!
Tuurlijk is dat wat voor mijn Joop en onze ijdele Vol, maar ik heb nog steeds geen betrouwbaar bureau gevonden, die waar die staat ingeschreven hebben nog nooit iets laten weten, en dat terwijl mijn Joop zo cutie is!
Zullen we zelf een bureau opzetten? Of weet iemand een écht goeie?

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 12:45

Leuk!!! Laat je de foto's zien als je ze hebt?

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 13:15

Jura schreef:

Jamaar de foto's die in de catalogi staan, worden steeds weer opnieuw gebruikt en zijn toch meestal van paarden van hunzelf dacht ik. Maar wel grappig om te weten dat zoiets bestaat! Lachen


Het klopt dat het vaak dezelfde paarden zijn, maar ze hebben natuurlijk voor kalenders wel steeds echte modellen Knipoog nodig. Er is een heel mooi goudbruin arabiertje, dat in heel veel agenda's en kalenders steeds weer terugkomt, gewoon omdat hij zo mooi overkomt. Die loopt dus echt vet binnen Tong uitsteken (zijn nl. telkens weer andere foto's van dat beestje).

Trouwens voor films ed. heb je ook een dierencastingbureau, daar staan ook allemaal paardjes ingeschreven. Wat dachten jullie van die laatste reclame van een of andere verzekeringsmaatschappij. Daar komen van die Hooligans op zo'n liliputtertje met een falabella af! Die vond ik dus echt heel gaaf!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, goesju, GrapeshotBot, Mark0919, nayla, Vagabondo en 31 bezoekers