173 punten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-01 20:18

Ik had eindelijk weer eens een wedstrijd (laatste was in juli) en ik had 173 punten. Nooit verwacht natuurlijk! Is toch leuk als je weer eens een wedstrijd rijdt en dan meteen eerste wordt. Dit klinkt allemaal heel opschepperig, maar zo is het niet bedoeld. Ik wil het gewoon even kwijt. Ben gewoon ontzettend trots op Muusje.


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 20:20

he stoer dat t dan nog zo super gaat.
gefeliciteerd

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 20:21

gaaf joh!! gefeliciteerd!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 20:33

Als je Kim een tijdje kent voel je je helemaal achtergesteld Knipoog Die wint alleen maar met 'r 'knol' dus... Je mag best blij zijn, is alleen maar leuk om te lezen. Als jullie maar voor me duimen eind maart: 30 km!!! En dat ik maar gewoon heelhuids binnen mag komen, met mijn super Araab! Vandaag poedersuiker gereden, maar toch, super trots op mijn ukkie! En ik heb geeneens een wedstrijd gereden... Lekker opscheppen hoor... Voelt geod toch? *LOL*

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-01 20:35

Tuurlijk duimen we! 30 km is ook niet niks. Eigenlijk zou ik wel eens willen weten hoeveel kilometer ik afleg als ik gewoon een buitenritje maak...

Succes in elk geval!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 20:35

hahaha leuke teksten krijgen we nu!! vandaag poedersuiker gereden!! *brul*
grtz!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 20:44

whahaha... *LOL* Ja, zo gaatie goed, zo gaatie beter... poedersuikergereden... oliebolgeslapen... Okeeeeeeee...

Meeste mensen rijden plm 10 km als buitenrit. 25 km Austerlitz is voor de meesten al een crime als eerste keer.. Naja, moeten zij weten, ik zie er nog wat van. Heb al eens 50 gedaan, en 60.. Allemaal op 1 dag, in een ukketempo, anders overvraag je die beestjes, maar wel stoer gewoon. Wij hebben een mini trainingsrondje van 10-15 km, dat is wat wij vroeger een bosrit vonden, en op zondag gingen we dan vér, naja 30 km. Nu trainen we (in het seizoen, nu is de opbouw) zo'n 35 km 2x in de week, en nog 1 à 2x 15 km... En verder: dansen (= dressuur)...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 20:50

Nou Kitty!

voel je vooral niet opschepperig hoor! je mag juist heel trots zijn en je kunt het hier lekker van de daken schreeuwen....

moest trouwens erg lachen. Grappig dat iemand poedersuiker gereden heeft haha

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 20:56

Wist ook niet dat Voltrack stiekum poedersuiker was?

Laudie *grin*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 21:28

Goed hee!!!! Gefeliciteerd hoor!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 18:47

Citaat:
Op 2001-02-11 19:33, schreef Laui!:
Als je Kim een tijdje kent voel je je helemaal achtergesteld Knipoog Die wint alleen maar met 'r 'knol' dus... Laudie


haha vorige week anders niet ben toevallig al 4 keer niet eerste geworden Lachen

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 18:48

netjes joh! was met dressuur dus welke klasse?
hoeveel wp heb je nu

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-01 14:08

Dit was mijn vierde dressuurwedstrijd. B dus. Heb nu 8 winstpunten. Over twee weken start ik in de L. Ik weet gewoon dat Muus het kan.
Nu ik mijn E rijbewijs heb, kan ik me ook helemaal alleen redden (mbv een vriendin of vriend...)
Nu rijd ik dus ook veel meer wedstrijden (heb er nog vijf op de agenda staan tot halverwege april!)

Leuk!!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-01 17:33

Jezus.....voel me wel beetje rot nu... Pie loopt totaal nog niet perfect voor de B, kan niet vaker dan 3 keer per week hem rijden en daarvan is minstens 1x springen, heb zelf ook geen ervaring en ben altijd te zenuwachtig. Daarbij mag ik al blij zijn als mijn vriendin mij 1x per 2 maanden naar een wedstrijd kan brengen, want of ze moet werken, of de wedstrijd is te ver weg (de eigenaresse van het paard ziet er dan van af). Baal vreselijk, maar aan de andere kant ben ik vreselijk dankbaar dat ik dit met Pie allemaal mag... Nu halen we nog in de B 139 punten, maar ooit...wordt het 140 haha! En wie weet, per ongeluk wel een keertje 156? Duimen jullie voor ons? Groetjes van een toch wel gelukkige Dorine.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: josien_m_, Leedebee, Lynnepinny, meniekske, Pellelilly, Poety, sterregoud, xRaisin en 121 bezoekers