Wezen shoppen :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Wezen shoppen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 17:52

Vandaag toch maar eens een paar nieuwe rijbroeken gekocht, dat was al een tijdje nodig.
Ik was al een paar keer bij Vrieling en de Heja wezen kijken maar kon eigenlijk niet goed slagen, de broeken die ik mooi vind zijn best wel prijzig en de modellen die een wat normaler prijs hadden zaten weer voor geen meter.
Vandaag heb ik dan toch maar m´n rekening geplunderd en 4 nieuwe broeken gekocht.
Een lichtblauw/donkerblauw/rood geruite Cavallo Chagall met een donkerblauwe leren kont.
Een bruin/zwart/wit geruite Cavallo Cyrano met een zwarte leren kont.
En nog 2 katoenen broeken van Harry´s Horse voor het warme weer (een zacht gele en een legergroene met grappige zakjes erop) uit het opruimingsrek, zodat ik me niet te schuldig voelde over de Cavallo`s Haha!
Zit ik voorlopig weer netjes te paard Schijnheilig


Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 17:57

Heb je foto's? Haha!

It never eats, it never sleeps, it never stops...

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 18:15

Zo he meteen ff 4 nieuwe rijbroeken kopen Knipoog .
Dus nu ga je chique de le frique te paard......
Ik rijd nu met die ik van jou heb gekregen.....dat is ook zo een dunne rijbroek.....erg prettig met dit weer Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 18:16

Ik weet precies welke broeken je gekocht hebt!
Echt leuke dingen! Party!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 18:49

ja hoor meteen maar 4!
waar ben je geweest?
Ik ben gister wezen shoppen bij vrielink en moet maandag weer omdat ik eigenlijk best weer veel was vergeten

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 19:00

Ik ben bij Vrielink geweest.
Volgens Albert is het pure vrouwenlogica om 70 euro extra uitgeven om 365 euro wat minder te laten lijken.
Volgens mij is het volstrekt logisch want als ik alleen de Cavallo´s had gekocht was de gemiddelde prijs per rijbroek 182 euro geweest en nu is de gemiddelde prijs per rijbroek gedaald tot nog geen 110 euro Haha!
Ja, ik ben altijd al goed geweest in wiskunde Schijnheilig

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-02 19:08

haha die houden we erin! helaas trappen ze er hier thuis nog niet in maar ach...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 13:02

Klinkt goed, die broeken Lia!
cavallo is ook echt 'mijn' merk, al moet ik bekennen dat ik de laatste keer 1 x vreemd ben gegaan..

En oh wat herkenbaar, die vrouwenlogica Haha!
Ik moest laatst ook een bets prijzige kpen, omdat de anderen. goedkopere echt niet zaten.. sterker nog, ik kwam er niet eens in..??! Verward
Ik dacht altijd dat ik een toch enigszins 'normaal' vrouwenfiguur had.. maar aan dat dagje rijbroeken-passen zou ik acuut een complex overhouden..

Enneeh.. ook ik koop meestal een duurdere+ lekker broek samen met een simpelere en goedkopere broek ( die ik nu dus niet meer paste..).

Lachen

Alleen gaat 4 net ff wat te ver.. dan zou ik in 1 dag ca. fl. 1600 ehh.. 730 euro kwijt zijn.. Scheve mond
oke, met 2 goedkopere erbij misschien 'slechts' 600 euro..?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 14:19

Hihi, ben het helemaal met je eens hoor Lia! Alleen heb ik dan vaak geen geld voor vier nieuwe broeken tegelijk *LOL*.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131949
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-02 14:46

Ilindra schreef:
Ik ben bij Vrielink geweest.
Volgens Albert is het pure vrouwenlogica om 70 euro extra uitgeven om 365 euro wat minder te laten lijken.
Volgens mij is het volstrekt logisch want als ik alleen de Cavallo´s had gekocht was de gemiddelde prijs per rijbroek 182 euro geweest en nu is de gemiddelde prijs per rijbroek gedaald tot nog geen 110 euro Haha!
Ja, ik ben altijd al goed geweest in wiskunde Schijnheilig


Klopt als een bus, helemaal mee eens Schijnheilig
Kun je dit misschien ook nog een keer bij mij thuis uit komen leggen, er is nl. iemand die het niet helemaal begrijpt.
Misschien kun jij hem overtuigen ? Haha!

Tof voor je dat je zo goed geslaagd bent, heb je toevallig ook een fotootje ?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, bellieee, carin0903, Cjuan, Ellebel, Ilse_C, Inney, Ladypronk, M1994, Mnoonn, MyWishMax, XxMariellexX en 90 bezoekers