les van een manege?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

les van een manege?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-02 19:11

Ik mag eindelijk van mijn mamie les krijgen op een kleine manege Haha!
Maar nou vroeg ik af of dat wel leuk is en krijg je dan ook echt goed les?
Hopelijk heb je dan niet z'n lange wachtlijsten Tong uitsteken

En wat zijn jullie meningen over les krijgen op een manege?

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 19:18

Als ik naar de kinderen bij mij op de manege kijk is rijden op een manege zeker leuk, die kinderen zijn er niet weg te slaan. Ik denk dat je op een manege ook zeker netjes kunt leren rijden, al zal écht goed leren paardrijden makkelijker gaan met een eigen (of huur oid) pony/paard waar je priveles mee kan nemen. Maar zeker in het begin kun je heel veel leren op een manege hoor! Ga gewoon eens kijken bij die manege hoe je vindt dat de mensen daar rijden, hoe de pony's eruit zien en of het je leuk lijkt!
Hoop voor jou dat je snel beginnen kunt, dat is hier helaas meestal niet het geval, wij hebben een flinke wachtlijst en volgens mij zijn we niet de enige!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 19:21

'Les krijgen op een manege' tja, ik ken een manege waar ze met 20e in de bak rijden, de hele hoefslag rond en geen figuren rijden.. Maar ook een manege waar ze met 6e rijden en super goed les krijgen!!
Dus tja... je kunt niet zeggen of je op een manege goed les krijgt!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-02 19:21

ja ik wil ook liever prive les krijgen van iemand waar mijn zus het van krijgt maar het probleem is ik heb geen pony.
ik ga eerst ook zeker kijken en dan als het een goede en leuke manege is ga ik inschrijven. Haha!