miniboktmeeting

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

miniboktmeeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-02 15:30

Jaja, ik heb weereens gemeet.

Ik had gisteren hier op bokt gezien dat Boo_Laura uit Enkhuizen komt, laat ik daar nu vlakbij wonen, dus gepeebeet.
Ik dacht eerst dat ze iemand anders was maar dat bleek later niet, we hadden afgesproken dat ik met Polly naar de koepoort (zeg maar 'stadstoegang' van vroeger) zou komen.
Ik had me natuurlijk verslapen Dromen
Gelukkig was de wei al gemest en kon ik haar zo van het land plukken en meenemen, ik was nog op tijd Knipoog .

Eenmaal aangekomen was Laura er al, een heel gezellig meisje, echt waar.

We hebben heel even met Pol staat tutten en zijn toen naar haar verzorgpony's gegaan, 2 tinkers, een heel oud paardje en Boo, de shet.
Echt heeeel liefff, Boo heeft een heel scheetig koppie en Zilverster (het oude paardje) zag er voor zijn leeftijd (38 toch?) nog heel mooi uit.

De tinkers heb ik alleen vanuit de verte kunnen bewonderen maar shet's trekken mij en mijn knollie toch meer.
Op een gegeven moment vroeg ik of ze ook op Boo kon rijden, dat kon en ze ging het hoofdstel pakken. Teugeltjes om haar nek en ineens whooosh daar ging Boo Scheve mond met het hoofdstel erachteraan, oeps.

Eenmaal weer te pakken bleek dat ze een gespje kapot had getrokken Scheve mond toen maar een halster gehaald maar ook daarmee liet ze zich niet vangen

Toen zijn we even naar ons land gegaan (het regende gestaag door Boos! )
Even biks gevoerd en daarna Pol ook weer op het land gegooit.

Al met al een geslaagde meeting, doen we nog eens over!!!!

Enne Boo en Zilverster zijn echt scheeeeeties.

LBroekhuizen

Berichten: 2294
Geregistreerd: 09-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-02 16:47

hey Renee,
erg leuk verteld enne natuurlijk doen we dat nog s over maar............eerst moet het hoofdstel gemaakt worre!(oeps)
en zilver* is inderdaad 38

groetjes en kizzzz laura
o,ja jij bent ook heel aardig en gezellig Haha!