Buitenrit!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-01 20:09

Daar ben ik weer!
Kon een paar dagen niet goed Bokken, omdat de compu de hele tijd vastliep, maar dat is nu verholpen door mijn grote broer.
Sinds dinsdag mogen we weer buitenrijden!!!! Joepie!! Ik balen natuurlijk, want Brando is nog kreupel. Maar gelukkig heb ik nog een soort eigen pony. Browny. Ik ben haar op het moment aan het inrijden wat super goed gaat. Snapt alles. Ik ben de enige die er op rijd, dus leert ze alles van mij. Hihi.
Ik rijd bijna altijd op haar in de les en laatst ging de les dus naar buiten. Ik zat helemaal in de stress, omdat ze nooit eerder een buitenrit had gemakt. Maar ik had me nergens zorgen over hoeven maken, want ze was gewoon super lief. Ze schrok nergens van. Ze was super vrolijk. Voorla in galop. Lekker bokken!! Lovers Dat vind ik helemaal niet erg gelukkig, zolang ze het niet al te hoog doet. Maar dat doet ze gelukkig helemaal niet. Ik ben nu 2 keer buiten met haar geweest en morgen ga ik waarschijnlijk weer. Ik heb er nu al zin in!
Over een dag of twee kan ik waarschijnlijk ook weer op Brando rijden. Wanneer het goed gaat, ga ik lekker met hem naar buiten. Dat doet hem vast goed!!!! Pling

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, beegee, Donnatella, goesju, ImkeTarek, Ineke2, Laj1, Lexi_Amigo, redbutton, Telpeva, Zoey_julia en 75 bezoekers