Ik heb er weinig zin meer in...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 21:56

Ja, ik zit ook met zown dipje. Rietje is nog jong weet je, lekker drukkies, galoppeert beetje maf, is normaal wel uit te zitten, maar nu helemaal niet, stuiter er aan alle kanten vanaf :S

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 22:49

Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. Misschien kun je een bijrijder zoeken. Hoef je haar ook niet te verkopen, heb meer tijd voor andere dingen. J ezal zien dat je spijt krijgt. Ik ben er ook een tijdje meegestopt, maar na ruim een jaar is het weer helemaal gaan kriebelen. Misschien moet je even een pauze inlassen, je paardje ook. Kunnen jullie samen weer opnieuw beginnen. Sterkte ik hoop dat je er overheen komt.

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 22:53

haha.... zal ik je zeggen, je bent niet de enigste? Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 23:56

Eigenlijk vind ik dat we een stelletje verwende trutten zijn!

Niet dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-02 23:59

eigenlijk wel. Maar ja, je kunt je ook het leed van de wereld niet in je eentje gaan aantrekken. Ik bedoel, ik schep ook gewoon nog een keer op ondanks dat ik weet dat de arme kindjes in Afrika... (ook geen spruitjes lusten... Haha! )

Ieder zijn eigen sh*t. Zelfs Anky heeft wel eens een dipje...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 00:30

Is wel zo,
maar als ik naar mijzelf kijk:
23 jaar, niet zo'n heel leuke baan maar wel redelijk salaris en dagen van 7 tot half 1...
6 paarden op stal waarvan 1 van mij en 2 vooor mij, super accomodatie, eigen appartement waar de gemiddelde stadsmensen jaloers op zouden worden....
Mooie auto, goede trailer en dsu vrijwel onbeperkt op wedstrijden kunnen...

Wat wil je nog meer?

En toch heb ik soms het gevoel... nou ja... je weet wel....

Je kent dit liedje vast wel:
"Is dit alles? oehoehoehoe, is dit alles.... wat er is?"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 00:46

Af en toe moet je gewoon weer eens een topdag hebben, zodat je weer even weet waar je het voor doet. Mij helpt het trouwens ook nog wel eens als ik op een feestje of zo aan iemand moet uitleggen waarom ik leef zoals ik leef.

Maar als je al een hele poos geen echte upjes meer hebt wordt het wel steeds lastiger. Ik ga maar eens op Sven zitten van de week geloof ik...

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 01:35

Heel herkenbaar...
Heb afgelopen winter een tijd gehad dat ik echt geen zin had, maar dat kwam meer door de accomodatie waar mijn paard stond dan dat het niet goed ging ofzo. Paard liep prima, maar daar waren een hoop andere dingen die ik GRAAG anders wilde zien. Nu staat mijn paard weer op mijn (en haar) vertrouwde plekkie en ik merk dat we beide weer helemaal blij zijn Lachen

Natuurlijk zit er wel eens een dag tussen dat de motivatie wat minder is, maar meestal weet ik mezelf er nu wel toe te zetten om er dan gewoon een zadel op te gooien en lekker buiten te gaan rijden!

Succes, komt vast wel weer goed Lachen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 09:39

Sjuimpje schreef:
En toch heb ik soms het gevoel... nou ja... je weet wel....

Je kent dit liedje vast wel:
"Is dit alles? oehoehoehoe, is dit alles.... wat er is?"


Heel herkenbaar. Ik heb eigenlijk nooit zo'n dip dat ik geen zin heb in de paarden want ik heb iedere dag zin om naar ze toe te gaan. Maar ik heb soms wel het gevoel van: is dit het nou? Want er is nog zoveel wat ik wil.

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 10:56

Hé Joleen,

Heeft al dat commentaar je nu geholpen???? Al die reacties en niet een van jou? Hoe voel je je nu??? Geef ook eens een reactie.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 11:09

Joleen is met Monica op ponykamp en ze hebben Candy en Once mee dus lekker wat afleiding.
Voor een reactie moet je dus nog even wat geduld hebben denk ik.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 20:23

trouwens, als je nooit dipjes hebt dan waardeer je goede periodes veel minder. als het een tijd achter elkaar goed gaat merk ik al snel dat het maar "gewoontjes" wordt zeg maar.
maar als ik een dipje heb en dan gaat het ineens weer goed dan is het meteen geweldig.
beetje ongelukkig uitgelegt misschien maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
het is bij mij ook niet zo dat ik tijdens een dip helemaal geen zin meer heb om te gaan, als ik hem een dag niet zie mis ik hem al Lovers maar dan wil ik hem ook echt alleen maar even zien en een aai over zijn bol geven, in de rest heb ik dan echt geen zin. nou, een beetje poetsen en tutten wel.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 21:00

heb je les?

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 21:10

joh, daar kom je wel weer bovenop. Nu gewoon even doorbijten en dan gewoon over een tijdje kijken of je het nog steeds hetzelfde vindt. Als dat zo is dan kan je er altijd nog over denken om te stoppen. Het komt vast door het weer Schijnheilig maargoed nog even aankijken dus..

ik heb trouwens ook helemaal geen zin om naar isatie te gaan deze week.. half uur fietsen (waarvan een kwartier over de dijk) het regent en waait en isatie wil niet uit de wei komen dus dan moet ik weer helemaal terugfietsen voor niks.. Frusty

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 21:20

Ik begrijp hoe je je voelt, als je echt geen zin hebt om weer te gaan rijden. En dat de verleiding groot is om alles maar op te geven, zodat je lekker met andere dingen aan de gang kunt. Maar dat moet je niet doen, hoor. Er moet gewoon af en toe een slechtere periode tussen zitten. Als het dan weer goed gaat, kan je dat beter waarderen, zoals iemand hier ook al zei. Echt, altijd alles helemaal perfect is ook niet altijd even leuk. Kom op, houd vol. Dan komt het echt wel goed.

Als het echt nog heel lang duurt, en je niet het gevoel hebt dat het ooit goed zal komen, misschien moet je het dan toch even laten rusten. Of een bijrijder zoeken. Je kunt dan wat afleiding zoeken, en daarna gaat het misschien beter. Maar ik hoop dat het niet zo ernstig is, en dat ponykamp je goed heeft gedaan, zodat je toch met plezier naar je paardje toegaat.

Veel succes.

Josée
Berichten: 51
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 21:43

Is het heel erg om een tijdje iets minder te rijden? Dwingen gaat wringen. Neem effe afstand en doe leuke dingetjes met je trouwe beestje. Het komt echt weer goed: true love!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 11:53

nieuwe instructeur werkt vaak ook goed.

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 12:39

Af en toe denk ik ook wel eens, wat ben ik toch een ontzettende bofkont met mn eigen stal en 3 paarden!
En dan leer je het weer waarderen!!
Iedereen heeft wel eens een dip, ik hoop dat dat ponykamp je goed gedaan heeft trouwens! Knipoog

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 13:22

hey joh koppie op. Dit heeft geloof ik iedereen wel ( eens ) ik heb het ook wel eens echt helemaal geen zin in dat gedonder met die ezels die toch niet doen wat je wilt of verwacht. Maar echt dat gaat over, en daarna ga je weer met veel meer plezier er na toe !!! echt waar. Hier moet je ff door heen en dan heb je weer plezier der in.

groetjes Lara

M_99
Berichten: 320
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-02 12:24

ja kan ook een advertentie ophangen verzorgster gezocht en als je zin hebt ga je en dan hoef je niet elke dag want er zijn genoeg kinderen die een vezorg paard zoeken en als je zin hebt ga je naar je paard