vrachtwagen training!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

vrachtwagen training!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 10:04

Haha!
Die Vollebol, gister zou ik voor het eerst weer naar de duinen gaan, in m'n eentje. Langs de plek van het ongeluk rijden was wel een beetje vreemd (kreeg een heel naar gevoel in mijn buik), maar er is verder helemaal niets gebeurd. Polleke heeft zich super gedragen, en we hebben eindelijk op een acceptabele manier vrachtwagens gepasseerd.
Allereerst niets dan HULDE aan de vrachtwagen chauffeur die zijn wagen stilzette, remmen niet ontluchtte en mijn schele Bollie er rustig langs liet stappen. Vol keek vreemd, maar ging wel binnen 3 mtr van dat enge ding langs. Keurig! Ik trots op Polleke, en trots op meneer de chauffeur, want die zette zijn vrachtwagen gewoon stil (is mij nog nooit gebeurd nadat ik gebaarde dattie iig rustig moest doen). Wauw!
Even later kwamen we nog de vuilniswagen tegen, hebben we de hele tijd achter gestapt. Heel spannend natuurlijk, vooral het leegschudden van de containers ,maar na 3x gaf hij er niets meer om en ging hij gezellig 'babbelen' met de vuilnismannen. De training ging ook heel goed, hij was echt superbraaf, beetje twijfelachtig, maar ik ben weer heel tevreden.
Op de heenweg kreeg ik echt een ontzettend naar gevoel in mijn buik toen ik langs de plaats van het ongeluk reed, ik heb daar echt doodsangsten uitgestaan, er kwam ook zoveel weer terug. Ik was niet bang dat het opnieuw ging/kon gebeuren, maar het blijft wat mij betreft altijd een beetje een spooky place to be!