Voor het eerst op Cheeka gereden :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Voor het eerst op Cheeka gereden :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 21:22

Ik heb vandaag voor de eerste keer zelf op mijn jonge merrie gezeten *LOL* Twee jaar lang heb ik haar op het land zien lopen en af en toe een beetje met haar gestapt en nu heb ik er voor het eerst opgezeten Haha!
Drie weken geleden ben ik voorzichtig begonnen met twee keer in de week longeren en na een week liep ze met zadel en hoofdstel alsof ze niet anders gewend was. Toen heeft mijn kleine zusje(weegt 30 kilo *LOL* ) er een paar keer opgezeten en vandaag voor het eerst zelf...Ze vond het wel raar, normaal loop je toch altijd naast me Verward Waar ben je nou Verward Ik heb eerst een rondje achter mijn zusje op haar pony aangehobbeld en toen ze besloot niet gek te doen de longeerlijn eraan geklikt en aan de longe gestapt en gedraafd *LOL* Ze was echt superbraaf(had eigenlijk niet anders verwacht Haha! ) en snapte al best snel dat een beenhulp betekend dat je harder moet Lovers Slim paard hè!
Ik was uit voorzorg eerst maar even in de bak een rondje gaan zitten, darheb je nu eenmaal meer ruimte om te vliegen als aan de longe...vastzitten in de longeerlijn lijkt me ook geen prettige ervaring *LOL* (heb ik eens zien gebeuren bij een driejarige en toen hebben ze nog heel veel werk gehad met inrijden...) Maar ze was echt superbraaf en over een dag of vier gaan we het weer proberen Lachen Daartussenin ga ik lekker stappen om te oefenen voor de keuring...
Mijn moeder heeft trouwens een talent voor het vasthouden van de longeerlijn Party!! Ook erg handig als ik in september ga studeren en een dagje laat thuis ben of in Amsterdam blijf *LOL*

Wordt vervogld....*LOL*

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 22:21

hoe oud is ze nou?

wel lekker dat ze zo rustig is! veel succes met inrijden

(maar ik geloof dat dit verschoven wordt)

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 10:07

Ze is bijna drie, maar ze pakte het longeren sneller op dan verwacht dus ik zit er net voor haar derde verjaardag op *LOL*

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-02 14:43

Carien, volgens mij staat je topic een beetje verkeerd. Haha!

Wel lekker dat het zo goed ging met Cheeka, en ik kom snel weer een keertje kijken!!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-02 22:31

Ik vond het bij verslag van de dag helemaal niet zo verkeerd staan *LOL* Of is het per ongeluk ergens anders beland Verward (Heb nogal een trage computer en werk met meer schermen tegelijk Haha! )

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 14:18

Het staat toch echt bij algemeen. Haha!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-02 20:43

Het was wel de bedoeling bij Verslag van de dag Verward Zal wel ergens in het verkeerde scherm nieuw onderwerp aangeklikt hebben Haha!

Cheeka was vandaag met stappen aan de hand trouwens vreselijk vervelend Boos! Ik moet oefenen voor de keuring en het ging eigenlijk de hele tijd goed...maar vandaag liep ze de hele tijd te galopperen en te steigeren naast me Boos! En de ruin van de buren maar meerennen en hinniken...ben uiteindelijk dus maar op het pad gaan stappen en toen ging het na 10 minuten wat beter *LOL*