Beau hoest weer...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Beau hoest weer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 10:52

Beau hoest weer. De laatste paar weken hoestte hij soms een keer tijdens het rijden na een drafje of zomaar in de wei. Dat leek me telkens niet heel ernstig en ik besloot dan ook iedere keer weer `het nog even aan te zien`. Maar het werd niet erger maar toch bleef het telkesn weer terugkomen. Toch maar de dierenarts gebeld dus gister en nu is beau weer aan de poeders. Twee dikke potten heb ik meegekregen en dat moet allemaal op dus de komende tijd kunnen we alleen rustig aan doen. Vooral stap en een beetje draf. Hij mag zich niet inspannen en heeft daar ook helemaal geen zin in.
Ik heb de DA ook nog even naar zijn achterbeen laten kijken omdat hij daar altijd een beetje raar mee loopt. Zij kon niet direct zeggen wat het was; daarvoor zouden er foto`as gemaakt moeten waorden maar het kon artrose, vocht in de knie zijn of nog iets anders. Ik hoop dat het niet slechter wordt en hij gewoon lekker als recreatiepaardje door kan blijven werken. Voorlopig is het dus voor zijn been ook beter als ik rustig aan doe. Arme Beau Verdrietig .