wie gaat er naar een paardenkamp?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 00:13

Esmee schreef:
AMBER RULEZZZZZZZZZZz ik heb er nooit opgereden! Ik zal er ook nooit op rijden ook! Maar ze onwijs gaaf! (Alleen niet geschikt voor mij en ik voor haar! Haha! )

Sorry meiden, maar ik kom dit jaar niet! Zit met mn rijbewijs... als het wel ff kan.. kom ik een dagje!!!!! En dan ziekk jullie vast wel weer!!! Als het ff kan geef ik ook les dan!!! Maar dat zien jullie wel!!!

Dikke kus Marline!!!

(Faith Forever!!! Verdrietig )


Verdrietig Kon je echt niet Huilen He jammer, dan geen prive les Tong uitsteken Haha! Maar faith was idd echt het perfeckte paard voor jouw hoor, prima stel! Haha! Alleen de springen he.............. Tong uitsteken Haha!

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 11:32

Citaat:
whahaha, nee dat kan niet ik moet dan eten,want ik heb suiker ziekte Schijnheilig Haha!


en mijn naam is A..... Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door sweetbuddy op 20-06-02 14:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 13:53

ja dan geef ik jullie 2tjes wel lekker les!

TJa en voor dat springen hadik Alex Knipoog (op dringend verzoek van Marjolein! }> !! Ik moest en zou vallen.... Lips are sealed )

Volgende keer neemik Kim hoor, die springt ook super!

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 14:17

jij op Alex springen?
dat was inderdaad geen goed idee Haha!
was je er ook afgevallen? niet gezien namelijk Knipoog
weet je of zirga kan springen? Cool

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 14:18

lydia en ik waren aan het opnoemen welke paardjes waren verkocht...
Iwan, Anoushka, Joop, Alex... wie nog meer?

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 16:26

Kim (maar Joop is niet verkocht, maar mag niet terug komen... hij is ook noooit van hun geweest!), Stascha, Selien, Danny (nog steeds van Lianne) ehm... Twicker maar die leeft niet meer, Princess leeft niet meer Dolf verkocht Judy leeft niet meer... pff meer weet ik niet hoor! *LOL*

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 20:47

sweetbuddy schreef:
Citaat:
whahaha, nee dat kan niet ik moet dan eten,want ik heb suiker ziekte Schijnheilig Haha!


en mijn naam is A..... Schijnheilig


ama... Schijnheilig Haha! hahaha, ze zal toch maar op bokt zitten! *LOL*

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 20:50

Esmee schreef:
ja dan geef ik jullie 2tjes wel lekker les!

TJa en voor dat springen hadik Alex Knipoog (op dringend verzoek van Marjolein! }> !! Ik moest en zou vallen.... Lips are sealed )

Volgende keer neemik Kim hoor, die springt ook super!


haha ik heb me om die foto's echt dood gelachen dat was echt komisch, maar kom je echt een dag naar ons toe? plaeseeeeeeeeeeeee Haha!

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 20:56

avantilover"]
[quote="sweetbuddy schreef:
Citaat:
whahaha, nee dat kan niet ik moet dan eten,want ik heb suiker ziekte Schijnheilig Haha!


en mijn naam is A..... Schijnheilig


ama... Schijnheilig Haha! hahaha, ze zal toch maar op bokt zitten! *LOL*
[/quote]

Amar.. Schijnheilig Haha! zie je het al voor je, ...... op bokt!!! *LOL*

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-02 21:01

Citaat:
maar kom je echt een dag naar ons toe? plaeseeeeeeeeeeeee


jaaa Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 21:35

sweetbuddy"]
[quote="avantilover"][quote="sweetbuddy schreef:
Citaat:
whahaha, nee dat kan niet ik moet dan eten,want ik heb suiker ziekte Schijnheilig Haha!


en mijn naam is A..... Schijnheilig


ama... Schijnheilig Haha! hahaha, ze zal toch maar op bokt zitten! *LOL*
[/quote]

Amar.. Schijnheilig Haha! zie je het al voor je, ...... op bokt!!! *LOL*
[/quote]

amarin Schijnheilig Lips are sealed Haha! hahhaha zou wel humor zijn hoor! Koe

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 22:20

mandyy schreef:
ik ga met een vriendin bij de burght


daar ben ik vorig jaar geweest, nou ik zat als 13 jarige bij allemaal jankkoters van 10 en 11 in de kamer Misselijk ik hou er niet van om op grote paarden te rijden, dus ik zei dat zo en wou ruilen met een vriendin, mocht niet Misselijk dus ik op dat paard, paard bokken er van door steigeren bok ik lag er af op mijn hoofd, ik vette koppijn Misselijk

maar die pony's kloppen echt neit daarzo, de eerste dag lagen er 10 kinderen af!!!!!!!!!!!!!!! 10 van de 50, nou dat vind ik echt veeeeeeeel te veel!!! als er nou 10 kinderen in 1 week afvallen ok maar op 1 dag! Verward raar hoor

en je had hele vage regels enzo echt ik ga daar nooooooooit meer heen Misselijk ik was ook halvewegen naar huis gegaan, me vriendin wou ook wel mee maar dat vond ze zonde van het geld dus die bleef maar.

maar veel plezier daar!

wij zouden dit jaar ponukamp op de ponyclub hebben maar er was te weinig animo Huilen

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 22:26

Nathalie schreef:
Ik ga naar ponykamp bij Stal Sintels, samen met New-Forest.. Heb er echt zin in!! Helaas kan ik niet met eigen pony want dat is nogla irri met veulen...


jaa, heb er echt zin in Nath! Gelukkig kan ik wel op Melano maar jij krijgt daar vast wel een leuke pony hoor Nathalie! heb er echt heel veel zin in Party!!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 08:29

zegge dames jullie zitten niet die meid gek te maken he??? Knipoog Pas op hoor! Anders kom ik!!! Ik hebaanvaringen gehad met haar... maar ze was best een leive meid!!!!

Ja...die foto'! Zoalng ik Marjolein ken flikt ze me al van dit soort dingen!!! Dat gebeurt altijd!! Maar ik haal bij haar ook weleens wat uit!!! }>

Weet je nog die keer tijdens het springen... toen zat 1 van jullie op Mon AMi, en ik op Stascha, op de hele grote volte in de weide! Stsach liep super lekker/rond/ontspannen! Ik geloof dat A. toen op Kim zat, en toen kwam Marjolein met het voorstel, omdat A. hetm ega eng vond op Kim, dat ik haar moest gaan rijden en zodat A. op Stascha kon!!! Wat baalde ik toen, Stasch liep super! Ik was super trots op mijn bolle! ze heeft hem daarna niet rond gekregen! Was wel jammer!!! Hij was al super losgewerkt!!!

Ik zal binnenkort mijn foto's eens scannen, om te bewonderen! (alleen de leukes hoor!!! Lips are sealed )

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-02 14:48

Esmee schreef:
Ja...die foto'! Zoalng ik Marjolein ken flikt ze me al van dit soort dingen!!! Dat gebeurt altijd!! Maar ik haal bij haar ook weleens wat uit!!! }>

Weet je nog die keer tijdens het springen... toen zat 1 van jullie op Mon AMi, en ik op Stascha, op de hele grote volte in de weide! Stsach liep super lekker/rond/ontspannen! Ik geloof dat A. toen op Kim zat, en toen kwam Marjolein met het voorstel, omdat A. hetm ega eng vond op Kim, dat ik haar moest gaan rijden en zodat A. op Stascha kon!!! Wat baalde ik toen, Stasch liep super! Ik was super trots op mijn bolle! ze heeft hem daarna niet rond gekregen! Was wel jammer!!! Hij was al super losgewerkt!!!

Ik zal binnenkort mijn foto's eens scannen, om te bewonderen! (alleen de leukes hoor!!! Lips are sealed )


Lydia zat op mon-amie en die had ook nog een paar hele leuke foto's ervan! ik zat op Amber, was achteraf toch niet zo een succes Verward

maar met dat springparcours zat Maaike op stascha. na de eerste ronde hadden we van paard geruild, en ben toen van Stascha afgepleurt! (eerste x overigens)

ik hoop dat we weer gaan springen }>
weet je nog een leuk paardje voor mij?

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-02 14:50

mandyy schreef:
wij zouden dit jaar ponukamp op de ponyclub hebben maar er was te weinig animo Huilen


wat jammer zech!!! Scheve mond

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 14:54

Ik ga naar de burght van 10 tot 17 augustus, ik heb er heeeel veel zin in!!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 17:18

ja maar met de 1e keer springen zat ik eerst op stascha en toen op Kim, met parcours zat ik op Chiquita.... die is overigesn heel erg leuk! Kim is leuk, Iwan, Zirga, Blacky schijnt ook leuk te kunnen springen!

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 21:06

Ik ga ook op ponykamp, tenminste zoiets. Duurt 6 dagen, eerste 2 ga je aan de pony wennen, en de 3 dagen er na ga je rondtrekken, door bossen, en slapen op campings en zo! Lijkt me wel lachen.

Is er al eens iemand op kamp geweest bij manege 't Reelaer in Raalte? Zend dan ff een pb?!

Groetiezz

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-02 23:10

sweetbuddy"]
[quote="mandyy schreef:
wij zouden dit jaar ponukamp op de ponyclub hebben maar er was te weinig animo Huilen


wat jammer zech!!! Scheve mond
[/quote]

hoe kan het nou dat er staat dat mandy dat geschreven heb want dat heb ik toch echt zelf geschreven Verward

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-02 00:26

Esmee schreef:
zegge dames jullie zitten niet die meid gek te maken he??? Knipoog Pas op hoor! Anders kom ik!!! Ik hebaanvaringen gehad met haar... maar ze was best een leive meid!!!!

Ja...die foto'! Zoalng ik Marjolein ken flikt ze me al van dit soort dingen!!! Dat gebeurt altijd!! Maar ik haal bij haar ook weleens wat uit!!! }>

Weet je nog die keer tijdens het springen... toen zat 1 van jullie op Mon AMi, en ik op Stascha, op de hele grote volte in de weide! Stsach liep super lekker/rond/ontspannen! Ik geloof dat A. toen op Kim zat, en toen kwam Marjolein met het voorstel, omdat A. hetm ega eng vond op Kim, dat ik haar moest gaan rijden en zodat A. op Stascha kon!!! Wat baalde ik toen, Stasch liep super! Ik was super trots op mijn bolle! ze heeft hem daarna niet rond gekregen! Was wel jammer!!! Hij was al super losgewerkt!!!

Ik zal binnenkort mijn foto's eens scannen, om te bewonderen! (alleen de leukes hoor!!! Lips are sealed )


hahaha lieve meid Misselijk zolang ze niet hoefde te corvee enen haar zin kreeg Frusty Jammer dat je toen van Stacha moest, maar zij zat toch op tessa? Ze liep idd mooi bij jouw, mon amie was ok wel gaaf, maar je ben toen toch op chiquita geweest? Dat ging echt goede echt een super spring paard.
Ik heb zelf ook super gave spring foto's, maar ik heb geen scanner. Ik ben erg benieuw naar de foto's en je zet die met alex er ook op he? Haha! Tong uitsteken Me Lovers Alex!

Maar ik sta hopelijk toch niet op die foto's he? Ik sta er altijd zo dom op! Koe
En ik heb nog een mooie met alex et moi maar balen dan ik geen scanner heb! Huilen

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-02 15:29

Jamy"]
[quote="sweetbuddy"][quote="mandyy schreef:
wij zouden dit jaar ponukamp op de ponyclub hebben maar er was te weinig animo Huilen


wat jammer zech!!! Scheve mond
[/quote]

hoe kan het nou dat er staat dat mandy dat geschreven heb want dat heb ik toch echt zelf geschreven Verward
[/quote]

geeeen idee!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 00:26

Ik zal morgen foto's scannen! En als je foto's wil showen mag je ze ook wel naar mij sturen hoor Lyd, zodat ik ze er voor je opzet, of naar je toe mailt! Maar dan hoor ik het wel!!!

Jaja... A. zat op Tessa... ik geloof dat Nadine (de m1 amazone Verward ) op Kim zat en echt super bang was... nou als er 1 paard niets doet... dan is het Kim wel... het enige is... ze gaat onwijs hard!!! Maar het is een van de beste leerpaarden!!!

Sochtends zat ik op Stascha, A. op Tessa en Nadine op Kim! A wilde niet meer, N. was ook bang op Kim, dus Marjolein ging op Tessa even pirouettjes showen en galopwissels!!! Kwijl , N. moest en zou op Stascha, Nou dus dan ik maar op Kim

's middags wilde Marjolein mij weer op kim... maar ik wilde springen emt een paard wat meer ervaring had, op Kim kon je neit altijd rekenen, die moest je goed bijdrijven, en ik ben opzich ook geen held met springen! En Chiquita die hou je bijna niet.... in 3.09minuten het hele weiland door met 2 weigeringen Haha! (mijn fout!!!)
Het springen met Alex is al 2 jaar geleden, het kamp van 2000... want toen was Faith er... 's ochtends had ik Faith en 's middags ALex!!! Lachen

Elles_Vrijenesse
Berichten: 56
Geregistreerd: 24-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 08:57

rithana schreef:
Ik ga ook op ponykamp, tenminste zoiets. Duurt 6 dagen, eerste 2 ga je aan de pony wennen, en de 3 dagen er na ga je rondtrekken, door bossen, en slapen op campings en zo! Lijkt me wel lachen.

Is er al eens iemand op kamp geweest bij manege 't Reelaer in Raalte? Zend dan ff een pb?!

Groetiezz
[list]

Stal 't Reelaer is super chill! Ik ben er een hele tijd geleden geweest en toen was het ontzettend gaaf! Je krijgt wel heel veel last van je kont... Haha! (en dat terwijl ik wel wat gewend ben!)

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 13:20

Citaat:
ik geloof dat Nadine (de m1 amazone Verward ) op Kim zat en echt super bang was... nou als er 1 paard niets doet... dan is het Kim wel... het enige is... ze gaat onwijs hard!!! Maar het is een van de beste leerpaarden!!!


met springen kan ik me het opzich wel voorstellen dat je op een vertrouwd paardje gaat... maar denk je dat ik (in een gewone les) een x op kim kan Schijnheilig ?

Citaat:
Ik zal morgen foto's scannen!


ben ik heeeel erg benieuwd naar Cool !!!