Van "worstjebedreiging" tot "intens geluk&quo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Van "worstjebedreiging" tot "intens geluk&quo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-02 21:32

Heb je ook wel eens van die tegenstrijdige avonden?
Ikke wel!

In het begin van de avond, paarden opgezadeld, we stappen op, Berber onregelmatig. Dus afstappen en Berber weer in de wei.
Ik zat nog op Isolda, ik wilde eigelijk in mijn eentje weggaan. Wat denk je?
Compleet over de rooie. Voor omhoog, achter omhoog, van links naar rechts, flink schoppen en haar ademhaling ging als een trein.
Niet luisteren, niets meer willen, als ik haar losgelaten had was ze dwars door alle hekken gegaan. Frusty
Ze haalt al een paar weken mij het bloed onder de nagels vandaan met dit soort (en ook andere) grappen en grollen. MATELOOS irritant! Om gek van te worden, zowel als ik ernaast sta, erachter rijd of erop zit. Geen land mee te bezeilen.

Ik kookte van binnen. Besloten om geen oorlog aan te gaan, maar haar zichzelf maar tegen te laten komen. Aan de longe dus Extreme duivel

En wat denk je?? Als een engeltje Verward
Wel wat heet en fel, maar ohzo braaf. 1x het woord draf, keurige draf. Drrrrraven keurig ruime passen. 1x galop..... en GALOP!!!!
En dan niet een of ander raar galopje, nee echt een keurige galop. Een rustig tempo met achterhand gebruik en een iets afgebogen hals Lovers
Zonder zweepgeknal en geroep van mijn kant. Op fluister stemgeluid, echt superbraaf!
En niet voor even 5 minuten, om mij voor de gek te houden, nee echt een half uur lang. Oortjes erop, koppie attent en vriendelijke blik in de ogen. (ipv die dodelijke blik mijn kant op)

Ik ben helemaal enthousiast en dat terwijl ik eerst worst van haar wilde maken! Morgen doen we een poging onder het zadel. Hopen dat ook DAT goed gaat *LOL*

Ook nog een heel leuk nieuwtje voor de geinteresseerden onder jullie:
Ik kan haar ribben voelen!!! Joehoeee, en dat zonder mijn vingers een centimeter in het vet zien te verdwijnen!!
*blijblijblijblijblijblij*
Laatst bijgewerkt door jantina op 14-06-02 08:55, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 22:02

Gewoon dreigen dat als ze zich niet blijft gedragen dat ze dan op 7 september op de DVT BBQ gaat Extreme duivel
Met 2 van die eigenwijze merrie`s kan heel bokt eten Vork

Is Berber trouwens al drachtig (of heb ik dat bericht gemist)?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 10:01

Haha! Het is wel een aparte hè? Had je wel op het juiste knopje gedrukt? }>

Gaaf dat je haar ribben nu kunt voelen, dat gaat de goede kant op! Bij Kaminka lukt dat nu ook, bij Toon helaas nog niet....

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 10:07

Fijn he een paard met karakter..... Haha!
Leuke verslagen heb je toch altijd zeg Lachen

:evaw:

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 10:11

Djeezzz wat een tuttebel, die weet ook goed wat ze wel en niet wil he??
Ze blijven je verbazen die rare knollen, hopen dat ze zich vandaag onder het zadel ook zo gedraagt!!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-02 13:04

Ik hoop werkelijk dat het vanavond ook zo gaat, ik wilde eigelijk even dresuren... Waarschijnlijk wordt het wel oorlog }>
Maar ik ben in ieder geval heel erg blij met de vetafname!
Ze was echt te vet en ik zat met min handen in het haar om haar slank te krijgen. Fijn om te zien dat ze ook echt slanker en bespierder word!!

Ik zal binnenkort eens een foto maken. Kunnen we goed vergelijken, voor het dieet, na het dieet! *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 13:22

Net zo spectaculair als IJsco-worstje? Haha!
Afbeelding
Ben benieuwd!!
Bij haar is de buik er nooit afgegaan, gewoon een hangbuik maar het vet was wel weg.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 13:29

ooooh als ik dit weer lees heb ik zin in van de zomer haha als we weer zoveel beleven als de vorige keer *LOL*ben heel benieuwd hoe ze nu is dusse foto!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-02 18:14

Cody, zo spectaculair als IJsco denk ik niet... Die had een complete make-over *LOL*

Maar het komt wel in de buurt, als ik een foto laat zien van afgelopen september en eetje van nu..... Ik schrik ervan Bloos

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 23:18

Nou lekker voor je hoor meisje! Ben erg benieuwd hoe het dan zal gaan onder het zadel. En idd what about Berber? Lachen

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 89 bezoekers