wie rijdt er hier wedstrijden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 23:19

Met Trammelant heb ik Z2 dressuur, M springen en L SGW gereden. Met Didaer L springen, met Issedy L springen, M1 dressuur en nu met Pablo B dressuur (net begonnen).
Punten zou ik iegenlijk niet meer weten.


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 23:19

Met Trammelant heb ik Z2 dressuur, M springen en L SGW gereden. Met Didaer L springen, met Issedy L springen, M1 dressuur en nu met Pablo B dressuur (net begonnen).
Punten zou ik iegenlijk niet meer weten.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 05:16

Ik rijd dus dressuur in Amerika. Met Leroy doe ik (of eigenlijk deed ik) proeven waar galops appuyementen, vliegende galopswissels etc. inzitten dus ik denk dat dat te vergelijken is met Z1/Z2 in Nederland. Verder L springen. Met Perry doe ik nu proeven met wijken voor de kuit, middendraf, contragalop etc. zo dat zal ongeveer L niveau zijn in Nederland.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 20:41

Ik had een c-pony, waarvan misschien ook nog wel eens foto's op deze site komen. Met haar heb ik vier officiƫle dressuurwedstrijden gereden, op eigen terrein. Ben met haar nooit op ander terrein geweest. Had vier wedstrijden gereden en 5 winstpunten. Eerste keer 168 punten, tweede keer 166 punten, derde en de vierde keer was op dezelfde dag, met in de eerste proef 176 punten en in de tweede proef 165 punten. Dus wel aardig goed!! Hihi. Ik wilde ook met haar gaan springen maar dat is er nooit van gekomen helaas.
Met mijn nieuwe pony Brando-S, ga ik na de MKZ starten. Nog even de startkaart aanvragen en dan... starten maar!! Ik wil vooral gaan springen. Lijkt me echt super gaaf. Op zo'n mooi concoursterrein waar ik met Brando lekker aan het springen ben... Lovers

_________________
Denk altijd positief, ook in slechte perioden!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Brando-S op 2001-05-17 20:42 ]</font>

Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-01 11:52

wat een reacties man!!!!!

ik heb de klasse B dressuur bij de paarden gereden met mijn pony ong. 5 wedstrijden en ze alle 5 gewonnen (ook nie opschepperig bedoeld maar ja met een pony bij de paarden is toch wel gaaf) maar ik vond het saai worden omdat de mensen me niet meer zo mochten omdat ja ik een pony had en dat ik maar bij de pony's moest gaan rijden hihi.
nu heb ik de L bij de pony's gereden, nog beter dan bij de paarden, en ik had dus L+18 wp. maar ja nu is de M1 aan de beurt

doeiiiiiii
gr. Thessa

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 14:24

ikzelf rijd allen fnrs wedstrijden wat ook heel leuk is zondag heb ik mijn tweede wedstrijd en jolanda rijd nu ook alleen fnrs wedstrijden en zodra de normale wedstrijden weer doorgaan dan gaat ze in het l starten met haar b-pony

Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-01 18:14

oh zo Party!! Party!!

slyding roos
Berichten: 26
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: frieslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 20:25

hallo ik rij ook wedstrijden maar dan westeren ik zit in de beginners klasse en rij sinds kort met mijn paardje op een hand Party!! en het gaat al heel goed.
ik wens jou veel succes in de wedstrijden *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 20:37

Ik reed voorheen vrij veel wedstrijden, de laatste anderhalf jaar heeft dat door blessures ed een beetje op een laag pitje gestaan. Ik houd mijn paard liever wat langer thuis tot het echt goed gaat, en rijd dan in een keer door naar de hogere klassen.
De afgelopen winter heb ik voor het eerst sinds lange tijd weer regelmatig gestart, met een paard dat ik voor een eigenaar reed. Erg leuk, maar ik was compleet de routine kwijt! Was iedere keer 2x zo veel tijd kwijt voor het doen van m'n haar enzo. Maar ik mis het nu wel een beetje. Binnenkort ga ik weer een op zoek naar een goed wedstrijdpaard, voorlopig heb ik het te druk met de jonge paarden en m'n studie, maar da's ook leuk om te doen allemaal.

Thessa ik zag dat jij een hele goede pony mag rijden. Hartstikke leuk voor je zeg, daar kun je veel van leren namelijk! Eigenlijk zou iedereen die echt concours wil rijden op zo'n pony moeten beginnen, maar de meesten (zoals ik) moeten het op een andere manier doen. Pas op dat je niet te veel naast je schoenen gaat lopen met zo'n geweldige pony onder je kont. (bah wat belerend) We horen vast nog wel eens van je in de concoursuitslagen.

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 22:22

Ik heb met Eloy z gereden (ja ook op indoor brabant Party!! (kur op muziek ) )toen werd hij verkocht ,met kas tot de M en nu met Moon weer in de Z ,en ik ga door tot ik op de karpendonkse plas gereden heb Kwijl dan gaan we met pensioen *LOL*

Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-01 17:01

welk jaar indoor brabant??

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 21:42

Citaat:
Op 2001-05-19 17:01, schreef Thessa:
welk jaar indoor brabant??

Moest even op t protocol kijken (dat heb ik bewaard als soevenier ) het was in 1997 ,we zijn toen 4e geworden in de kur op muziek voor viertallen (NBVR)

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 20:39

IK ga meestal ieder weekeinde op wedstrijd. Dat is goed voor ze, ze vinden het leuk, en als ik het zou stoppen raken ze ( net zoals nu met dat mkz) helemaal uit hun ritme. oo, de klasse die ik rijd:

Z2 dress, bijna Z spr. en Z sgw.

En ik doe nu een dressuur ponytje weg ( binnenkort dan) en heb het eventing paard van me zus over genomen, en daar heb ik wel vertrouwen in dat dat gaat lukken. Dus dan hou ik 2 pony's over en 1 paardje.... En die neem ik als het ff lukt iedere week mee op wedstrijd. Wel lastig met school, maar ja, je moet wat voor de sport over hebben he??!!

Haha!

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 20:41

ooja, omdat zo veel mensen er een foto bij zetten, gooi ik er ook eentje bij., deze was van Gorssel in het M sgw.


[img]../upload/556/9909110133j.jpg[/img]
_________________
Love ya all!! keep smiling!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Merel Blom op 2001-05-24 20:42 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 22:17

oliebol Gorssel... Heb ik nog eens op de kop in de waterbak gestaan. Was m'n eerste plek na dressuur mooi kwijt. Mooie cross is het daar. (Ach ja, die goeie ouwe tijd Sigaar )

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 22:23

ikke rij ook wedstrijden
maar dan speciaal voor ijslanders Haha!

tja....

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-01 23:16

nee!! ik rijd geen wedstrijden!! gewoon voor de lol

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

Lautje

Berichten: 989
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 11:11

Ik rijd ook wedstrijden. Nu bijna 7,5 jaar!
Ik heb leren rijden op Manjo, onze ouwe lieverd die helaas vorig jaar is overleden (30 jaar geworden!). Met hem heb ik in '92 en '93 onderlinge wedstrijdjes gereden. Toen kreeg ik eind '93 mijn eerste eigen pony, dat was Dino. Dino was toen 3,5 en in '94 zijn we begonnen met een startkaart. Eerst veel gedressuurd (wat hem meer lag dan springen) en toen hij ouder was ook gesprongen (ging vooral in de B erg goed, maar zodra het hoger werd vertikte hij het!)
Na 3 jaar werd ik te groot voor hem en toen moest ie worden verkocht. Verdrietig Verdrietig Uiteindelijk zijn we met dressuur tot de M1 gekomen en met springen L startgerechtigd.

December '97 kreeg ik Ameretto, mijn huidige pony. Bij de vorige eigenaresse had ie nog niet zoveel gesprongen(zij vond dat een beetje eng omdat ie zo hard ging) en ze had een paar keer M1 gestart met dressuur.
Ik ben met Ameretto toen met springen begonnen in de B en met dressuur in de L. De winstpuntjes vlogen erdoor bij het springen en we zitten nu in de M met 14 wp's!! Met dressuur rijden we nu M1 met 8 wp's en ik ga denk ik deze zomer over naar de M2.
Ameretto is echt een superfijn beestje en op concoursen wil ie heel graag voor je werken!! Dit is mijn laatste jaar bij de pony's en ik hoop dat ik dit jaar nog eens Z springen kan starten. Lijkt me een mooie afsluiting bij de pony's. Maar volgend jaar gaan we verder bij de paarden. (Moet ie kunnen want hij is 1.56m)

Ik doe 15, 16 en 17 juni trouwens mee aan de Almelose Ruiterdagen! Wie nog meer??!!!

TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 11:16

L dressuur, L springen en L vriertal. Daarbij is het gebleven, m'n beessie kon gewoon niet beter. (Haflinger X NewForest)
Ik zal een keer een foto neerzetten van haar. Moet ik eerst ff inscannen. (op school of bij vriendin) Nu rijd ik al een jaar geen wedstrijden meer. (ik lees m'n zussie voor bij de Bixies hahahaha)

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 22:24

iemand nog boeiende wedstrijden gereden ??? of boeiende prestaties???

Haha!

Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-01 23:01

neh, boeiend? ik moet zondag weer voor de eerste keer op concours na de mkz maar is da boeiend? hihi

gr. Thessa

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 07:24

Waar heb je dan concours?
ik heb de 24e concours in Reusel Cool

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 18:51

Ik heb ook een aantal wedstrijden gereden, maar moest helaas stoppen omdat het paard aan dood wasgegaan aan bloedvergiftiging. Het is wel de bedoeling dat ik met Avalon ga starten, maar dat moet eerst via de AVS, omdat ik niet mag starten bij de NBVR enz.

Galactica Wadim X Gemini

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 22:25

aha, ik heb in houten ( 5e van het M) alweer gereden en afgelopen weekeinde bij ons thuis op Gunterstein. da ging wel goe ( springen gewonnen) morgen de paarden aan de beurt en volgende week beiden.

Haha!

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-01 14:24

ik rijd wel eens een onderling wedstrijdje en dat is dan op L niveau.

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bengell, ComscoreBot, DDD3, fransje23, Manieki, sanne1221, schumiegirl, Varenka en 137 bezoekers