meron weggebracht naar duitsland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

meron weggebracht naar duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-02 15:36

gisteren was het zo ver, we moesten meron naar duitsland brengen en farouk kwam bij mij te staan.
om 10 uur bij de stal want cisca zou er om kwart over 10 zijn, maar ze was er al, farouk ging makkelijker op de trailer dan ze had gedacht.
farouk in mijn stalletje gezet en meron de trailer in gezet.
en op weg dan maar... bij gronau kreeg ik honger, en er was een macdonalds, dus hebben we even wat te eten gehaald.
het was in warendorf, dit is 30 kilometer van munster vandaan, nog een redelijk eind dus. eindelijk waren we daar. meron in de paddock gezet en even naar binnen.
we kregen meteen koppen koffie en pannekoeken voorgeschoteld Haha! de pannekoeken waren ingesmeerd met honing en dat lus ik niet, dus ik vond het niet echt lekker.
cisca had meron ingeruild voor een ander arabiertje, een 4 jarige, merrie. de eigenaresse van die stal (echt enorm was het daar, er stonden wel 30 arabieren!!) was een beetje lang van stof, we hebben daar dus ongeveer 2 uur lang binnen gezeten. cisca kan goed duits, ik dus niet, kan het alleen een beetje verstaan. kon gelukkig dus wel meekrijgen waar ze het over hadden (ongeveer dan he)
eindelijk devana van stal gehaald en we wouden haar op de trailer zetten. ging dus niet goed he. we wouden haar aan de linkerkant hebben van een 2-paards trailer dus ik ging aan de linkerkant staan. maar ze liet zich zo tegen je aan vallen. uiteindelijk maar een longeerlijn erbij gepakt, werkte ook niet, daar ging ze ook gewoon doorheen. nou dan maar een hoofdstelletje om, wou ook niet. uiteindelijk na veel pijn en moeite stond ze erin, hoofdstel af, vastgebonden trailer dicht. en toen begon ze vreselijk te trappen de auto en trailer gingen helemaal op en neer... snel weggereden dus.
we waren warendorf al weer bijna uit toen bedacht cisca zich ineens dat ze het geld voor de benzine niet had gekregen, de tank was bijna leeg en ze had ook geen geld bij zich, dus we moesten weer terug. Koe
ze hadden daar een grote jerrycan met rode diesel staan (dat is dus hardstikke illegaal in gewone auto's, het is voor tractoren Schijnheilig ) en hebben ze die erin gegooid en we kregen nog wat euro's mee voor meer diesel.
bij haar wei aangekomen in nederland wou devana de trailer niet uit... domme doos he? Haha! middenschot helemaal opzij geschoven en daar kwam ze. ik stond aan de linkerkant om haar tegen te houden maar wat doet ze, ze gaat helemaal naar recht om daar vervolgens half van de klep af te donderen. Frusty toen maar in de wei gezet... ze had al een stukje voor haar afgezet met een klein stalletje zodat ze rustig kon staan, maar ze durfde het stalletje niet in en werd steeds aangevallen door dino, de leider van haar "kudde". toen nog maar een stuk schrikdraad ervoor gespannen zodat ze toch een plekje had waar dino niet bijkon.
de trailer hadden we weggebracht en zijn we naar almelo gereden. farouk uit de stal gehaald en echt niemand zag het verschil, zoveel lijken meron en farouk op elkaar.
ik had hem savond nog eventjes gereden en lekker weer in zijn stalletje gezet... om half 10 savond was ik dan eindelijk thuis.
ik heb dus bijna 12 uur lang met cisca opgescheept gezeten, daar word je wel moe van Haha! ach haha ik heb het pverleefd.
nou dat was het verhaaltje wel, ik had niet gedacht dat het nog zo lang zou worden...
groetjes liselot

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3


marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-02 15:48

jeetje, je klinkt nog redelijk rustig..gelukkig maar!
leuk dat je meteen een look-a-like hebt om weer vrolijk mee verder te gaan
veel succes:)

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-02 15:55

haha, de look alike blijft tot begin juli, want eigenlijk zou meron tot die tijd blijven en heb ik tot die tijd de stal betaald... heeft cisca dus tot die tijd even een ander erneer gezet.
kan ik die mooi gaan trainen voor de vierdaagse van holten waar we aan meedoen.

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Articuno, chanelle14, Claudia1993_, Em_, FemkeRoosje, Fnanne, Gee, herous, Molfre, Robin_Rikkie, SemrushBot, Sintara, Vagabondo, vikawiek, xSimonee en 151 bezoekers