het was zooooooo gaaf!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-01 07:38

gisteravond ben ik dus weer voor t eerst sinds de MKZ naar mn verz knollies geweest. Eerst heb ik een tijdje met de boerin staan praten en lekker met Kim geknufd (de hond) en toen op zoek gegaan naar de paardjes. Anja en Roos stonden in de wei, Anja is nog grijzer geworden en de staart van Roosje is megakort, tot net onder dr staartwortel is tie. heel vaag, zou niet weten waarom t zo is Verward . Maar goed.
Toen naar de veulies!!!!! Lovers De NRPSjes stonden met zn zesjes in de wei, dus ik kon eerst nog uitzoeken welk veulen bij welke mams hoorde. was niet zo moeilijk, toen ik eraan kwam renden de veulies naar hun mamsjes toe dus t was al snel duidelijk. Ik kreeg nog van de boerin te horen dat de merries al wel namen hadden, namelijk Meike en Manon. t hengstje heeft nog geen naam. Maar ik weet dus niet welk merrietje nou hoe heet. komt nog wel, t is allemaal precies voor ons opgeschreven dus als ik er weer heen ga krijg ik dat wel te lezen.
ik ben helemaal verliefd op t hengstje (die is van Nina), hij is zo lekker nieuwsgierig, kwam op me afgestapt van "jaja en wie ben jij dan wel??" heel gaaf. En zn neusje tegen mn hand aan drukken enzo. T veulen van Jolanda is het bangst, maar wel t oudst. vreemd eigenlijk, de jongste is van Nina maar die is t dapperst en de oudste blijft een beetje achter. Die van Sabina kwam ook wel op me af maar durfde me niet aan te raken ofzo. Tja ze zijn ook niet superveel in contact geweest met mensen, dus t is ook wel logisch.
T hengstje heeft een brede bles en volgens mij 2 witte voetjes, die van Sabien heeft ook een brede bles, nog iets breder dan t hengstje. de bles komt net niet over t oogje heen. Ook die van Sabien heeft wat witte voetjes maar dat weet ik echt niet precies meer. En t veulen van Jolanda heeft een smalle bles, het begin is net een sterretje en dan een smalle streep naar dr neusje toe. best mooi!! volgens mij had die van Jolan 4 witte voetjes.
Nou, ik heb foto's gemaakt (hengstje staat er vaker op dan de anderen.... *LOL* ) en heeeeerlijk geknufd met Nina en Sabje. Jolanda wou niet knuffies krijgen... Verdrietig zo is ze nou eenmaal.
aangezien ik al best wel weer laat was en ik nog les had op de manege, ben ik nog wel langs shico gefietst maar ben er verder niet lang geweest ofzo. doe ik de volgende keer wel weer!!
meeeeen ik ben zoooooo blij dat ik ze gezien heb!!! breng vandaag t rolletje weg en dan staan ze heeeel binnenkort hier op bokt!! Lovers

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 07:59

Nina hengst. haha toch beetje goed voorspeld (of had ik nu bina hengst gegeven??)
maar klinkt wel heel gaaf. ow ben wel errug blij voor je. en hoe was t op de manege?

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 08:04

Ben ook heel blij voor je dat je er eindelijk weer heen mag Party!! , nu kun je in ieder geval de veullies zien groeien Party!! ....en natuurlijk ben ik heeeel benieuwd naar de foto's Knipoog

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 08:05

Tof zeg dat je er weer heen mag!
Ik wil de foto's zien Haha!
Groetjes petra

:evaw:

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-01 08:06

manege was wel leuk maar haalt t natuurlijk niet bij de pony's he!! We begonnen met de les in de wei, maar toen begon t te regenen en moesten we naar de oude binnenbak. maar daar zat ellens groep, die moest dus naar de nieuwe bak. eerst zij eruit, wij buiten wachten en toen wij erin. Tommie vloog er nog vandoor toen ie naar buiten liep en Whindy wou ook errug hard. Hiawatha werd goed vastgehouden maar was er in de bak vandoor gegaan hoorde ik van ellen. Ze hadden een kwartier stilgestaan...
Bij onze les was er niet zo veel bijzonders, ik reed op Calipso en die heeft 1x geprobeerd er vandoor te gaan, en Nieke maakte ook ff een feestje. gekke bollie!! }>
en we hadden nog een minimeeting want Kim en Renate stonden er plotseling ook!!! ik heb lekker foto's van de Bokteling gezien en je staat er heeeeeeel leuk op hoor marjo!! *LOL* *LOL*
maar was dus wel heel leuk!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 08:09

Gaan jullie dan lessen in de wei Pling ?.......gewoon op het gras?

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 08:12

nee is een zandwei. dus is heel lekker rijden in de zomer. veel ruimte. onze buitenbak blijft erg lang nat (ligt bijna altijd in de schaduw) maar die gaan ze van de zomer uitgraven dus volgend jaar kunnen we er zomers ook in. maar de wei rijdt heerlijk. echt alle ruimte en lekker buiten.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-01 12:42

vrijdag zijn de foto's te bewonderen op t plaatjes forum!!!!! ik heb t rolletje net weggebracht en die doos zei dat ze vrijdag klaar waren maar op t strookje staat dat als je ze op dinsdag brengt, dat ze dan op donderdag klaar zijn. we merken t wel, in ieder geval vrijdag en misschien wel donderdag!! Party!! *LOL* *LOL*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, hoogendroog, JPitty, Rodevlinder, Sterrenpony, wend2009 en 35 bezoekers