Gisteravond had ik met een vriendin de trailer van Merilyn gehaald (thanks merilyn

Ik had de vriend van mijn fysio gevraagt om te kijken wat hij nu doet en waarom. Als snel bleek dat meneer gewoon heel relaxt op de klep staat en een beetje rond kijkt

Hij heeft toen even een paar klappen gehad en erna weernaar de klep we moesten toen gelijk met een zweepje heel irritant tegen zijn benen aantikken achter net zolang dat hij het zo irritant vind en een stap naar voren doet

Toen hij vorig jaar van zijn angst af was deden we dit ook op deze manier en ging prima maar afgelopen zondag werkte dat dus niet. Hij was zooo dwars dat hij echt niet wilde (anders ben je ook geen 2.5 uur bezig). Het belangrijkst is dat de persoon die hem vast heeft op de klep blijft staan zodra je hem wegdraait of omdraait heeft hij zijn zin en kijkt ook vrolijk. ook als staat hij naast de klep dan moet iemand hem gewoon even zijn kont draaien want omdraaien geeft hem zijn zin. Het is even belangrijk dat de enige keuze die hij heeft is de klep op en dat hij dan wat lekkers krijgt. Nou weet ik dat leys heel goed weet dat er met de vriend van de fysio niet de dollen valt. Hijheeft hem ook een aantal keren gereden en daar was hij NIET blij mee ihihihi. Hij heeft ook net wat meer nuchterheid en wilskracht dan dat karin en ik hebben e ook natuurlijk veeeel meer ervaring

Toen hij er eenmaal 2x op was geweest liep hij de 3x keurig met een tikje door. Ik ben er dus niet achter wat de reden was zondag maar hij liep er weer als vanouds op heel raar.
Vanavond nog een keer oefenen met iemand anders en volgende week nog een paar keer. Ik heb van het weekend wedstrijd maar omdat ik geen auto heb ga ik maar stappen. Moet op zich kunnen hopelijk gedraagt hij zich een beetje buiten