knoop doorgehakt...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nishrinakn

Berichten: 273
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 21:34

Veel succes en plezier op Holtslag !! Haha!
We zijn met Almelo weer met ze alle samen..Makepeace,Marillion,Nishrina,Kilian.

Party!! Party!! He we gaan er wel wat van maken he in Almelo... Party!! Party!! Party!! hahaha *LOL* *LOL*

Ik kom ook wel af en toe kijken.. maar ja ik moet werken dus het gaat niet zo makkelijk.. Frusty Straks heb ik me rijbewijs !!!! dan kom ik met me eigen auto naar je toe. }> }>

He groetjes ennnu doe rustig an he.. Sigaar
Doei... spreek je zowiezo nog via internet..
P.S. ik vind het wel heel jammer dat je weg bent... Verdrietig Verdrietig

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 23:11

Hoi!!!

Jeeee... ik mis jullie allemaal NU al van Pampushout, ik vind het echt zo rot om weg te gaan. Ik hoop dat we elkaar nog vaak blijven zien/spreken, maar dat zal wel lukken.
Inderdaad Eef...we gaan dezelfde wedstrijden plannen, zal wel raar zijn voor Maril...alleen maar uitwedstrijden, maar ja.

Marillion, Imatador en Phoebe staan inmiddels in hun stallen en de twee groten moeten nog behoorlijk wennen, vooral Marillion maakt zich druk, maar dat zal wel goed komen.Iedereen is natuurlijk weer weg van Imatador, dus dat wordt nog een afknapper voor ze als ik die straks ga rijden...kan nog niet zoveel met hem doen helaas Scheve mond\ Scheve mond\
Morgen mogen ze allemaal een paar uurtjes het land in, dat is wel tof.

Ik ga vooral voor mijn paarden, ik zie wel wbt de mensen daar...ik denk niet dat er zulke toffe mensen zijn als 'bij ons' ( ik blijf het zeggen..'bij ons dit en bij ons dat'), jullie zijn de enige reden dat ik niet eerder weg ben gegaan Party!! Party!! Party!! Party!! , maar ik denk zelf ook dat dit misschien niet het beste is voor mij, maar zeker voor mijn paarden!!!

See you!
Groetjes Suzanne

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-01 09:27

Hoi Suzanne,

Goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt en dan ook zo snel mogelijk bent vertrokken. Ik wens je veel succes op je nieuwe stal en dat zal vast wel beter bevallen dan de oude!
Groetjes van Jet.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 10:56

en...suzanne, hoe bevalt t op holtslag?
Ik hoop dat je t een beetje naar je zin hebt, monique.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 12:41

Nou succes daar ik hoop dat het nu veel beter gaat.

Ze zullen wel snel wennen hoor.

Gr Pris