Een vakantie voor een paard.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Een vakantie voor een paard.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-02 08:13

Mijn merrie staat al bijna een maand in een kudde op een groot weiland. Ik heb haar die hele maand niet uit de wei gehaald, soms daar geborsteld en hoeven uitgekrabt, maar meer ook niet.
Ze is zeker 3 cm gegroeit in de hoogte (niet alleen in die maand hoor) en is lekker gaan uitdeien, en wordt langszaam moddervet Haha!

Ze wordt dit jaar 5 en ik heb het idee dat ze dit echt nodig had om een volwassen paard te worden. Ze is veel socialer geworden, ze let op de jaarlingen als een echt mamapaard en zei is altijd degeen die staat als de andere paarden op de grond liggen. Echt leuk om te zien hoe een jong paard in een kudde ongelovelijk veel dingen leert.
Ze is heel rustig en relaxed in de kudde, heeeel anders als dat ze op stal was. Daar sloopte ze zowat de stal als je langsliep met een ander paard.

Ik ben van plan haar elk jaar in het lente/ zomerseizoen in de kudde te zetten. Ik gun haar die vakantie echt van harte, en je moest een zien hoe ze ervan geniet.

Lovers


Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 13:09

ja idd is het wel goed voor haar maar ze sloopte niet alleen de stal ook haar waterbak elke week Frusty Lachen en in de wie was ze ook het kreng ze beukte ieder een in elkaar Extreme duivel geluukig geniet ze er van
en ze zal als ze terug is ook wel flink veranders zijn maar gine blijft wel het lieve kleine baby paard Lovers Lovers

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: othelloster, Vagabondo, Vetra, Vlindy en 36 bezoekers