Buitenrit op het Balloërveld

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 16:09

Dat is een heidevlakte/zandverstuiving in Drenthe (vlak bij Assen) waar je heerlijk kunt rijden en waarvandaan je ook perfect door kunt rijden de bossen in. Als je wilt, kun je hier in de omgeving wel de hele dag vertoeven...

Als er mensen zijn die binnenkort zin hebben in een heerlijke buitenrit, dan hoor ik het wel.

Het is BTW ook mogelijk fjorden te huren hier in de buurt, dus als vervoer met eigen paard niet mogelijk is...



_________________
Niet mokken, lekker bokken!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kitty op 2001-05-07 16:43 ]</font>


aglaranna

Berichten: 449
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België, vlaams-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 17:26

wow zeg kitty!!
Dat moet zalig zijn!!
Wij hebben drie fjorden, maar we zijn van België, zodus, een beetje moeilijk hé Frusty
Anyway, veel plezier!!
Groetjes!!
Aglaranna

Die fjorden, die gaan nog al, hé!!! Knipoog yeahhaaaaaa

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 19:42

adt zo uik van de zomer met mijn vriendin gaan doen, maar dan met eigen paard! Lekker over het balloerveld. Heen laten brengen, dan daar rijden en naar huis rijden.... Wordt wel een dagrit. We staan allebei in Bovensmilde...

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 22:09

Hoi Kitty

Het Balloërveld is inderdaad geweldig om op te rijden!!!
Maar weet je wel dat het nu afgesloten is, vanwege mond- en klauwzeer?
Boos! Ik weet niet wanneer je er wil gaan rijden?

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 22:19

He Maaike, het is nu al niet meer afgesloten hoor! Ik ben afgelopen week al weer twee keer op het B-veld geweest en ik ben zelfs een boswachter tegengekomen. Hij groette nog vriendelijk, dus was ik er waarschijnlijk niet illegaal...

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 22:21

Echt? Gaaf, dan ga ik er snel weer heen!!!
Het is voor mij te paard ongveer 3 kwartier rijden, dus ik ben er vaak te vinden!
Haha! Woon jij ook in de buurt dan?

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 22:27

Wow dat lijkt me gaaf!!!! Misschien wanneer de mkz over is dat ik er met Brando eens heen kan en anders misschien een keer een fjord huren!! Vast ook leuk Pling

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 23:09

PAs op, ik kom er ook wel eens, niet zo vaak, is erg ver voor mij. Niet dat i gevaarlijk ben maar mijn knalgele monster is de schrik voor menig paard.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 23:14

Is het niet meer afgesloten?? Was laatst nog van plan om daar lekker te rijden, dacht ik, rijd ik vanaf de andere kant het Balloerveld wel op, kom ik daar dus (na drie kwartier rijden) hing er een bordje dat ik er niet op mocht. Kon ik weer helemaal terugrijden!!! Frusty Maar dan ga ik van de week daar weer lekker een buitenritje maken! Pling

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 09:25

Die bordjes hangen er nog wel aan de kant van Balloo, maar aan de andere kant al niet meer en de afzettingen zijn ook al aan de kant gezet. Ik denk dat die boswachter me echt wel teruggestuurd zou hebben als ik daar niet mocht komen. Ik sprong net over zo'n houten balk heen toen ze er langs kwamen rijden. Ze groetten alleen en reden rustig door.
Maaike, ik woon in Groningen, maar Muzefee staat in Anderen. Nog geen half uur rijden vanaf het B-veld. Toch maar eens een minimeeting??? Haha!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 10:02

Lijkt me leuk!
Ik hoop dat ik dan met mijn nieuwe Tinkertje zo ver ben, en anders kom ik op mickey de Shet (niet lachen dan he...) Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 10:17

Nou Kitty, count me in! Dan wel een fjordje huren.. Hihi

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 10:47

Misschien willen onze paarden ook wel mee Haha! Hangt er een beetje vanaf of ik IJsco dan nog heb dan wil ik sowiezo wel mee, of dat ik dan Daisy heb, want ik weet nog helemaal niet hoe die buiten is. Dus dat wordt ff uitproberen. Zou wel leuk zijn, Pliva, het paard van mijn zus, Primavera, van een vriendin van ons en Dasiy. Alledrie lekker fit! }>
Kan trouwens waarschijnlijk het zadel van Abdullah van Astrid overkopen Maaike. Weet jij nog of dat een beetje een fijn zadel is? Volgens mij is die best HARD!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 11:18

Hoi Marije

Dat zadel is niet het zadel wat-ie vroeger bij Piet had hoor! Dat hebben ze weggedaan omdat het zo slecht was!
Dit zadel heb ik zelf dus nooit op gezeten, zij hebben het 2ehands gekocht. Maar het zal nooit zo hard zijn als Appies vorige zadel!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 11:19

Hihi, ik hoop dat ik dan met Mickey Primavera en Pliva wel bij kan houden, stelletje racemonsters!!! Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 11:24

Nou valt mee hoor, Pliva en Prima hebben lang niet meer geraced!! Is je Tinker nog niet ingereden dan??

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 12:36

Wist niet dat je alweer buiten mocht rijden?
Hee maarre, we kunnen best een keer afspreken daar, drentse bokkers(ea belangstellenden natuurlijk), Ik woon bij Beilen (eigenlijk tussen beilen en Smilde) en m'n ouders brengen me wel met de trailer!

Lijkt me een goed plan!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 13:54

Hoi Marije

M'n Tinker is al wel ingereden, maar er is al een tijdje bijna niets mee gedaan, dus ze heeft een conditie van niets. Dus ik weet niet of ze op korte termijn al genoeg conditie heeft voor een lange groepsbuitenrit. Ik hoop het wel natuurlijk, ga er hard aan werken! Haha!
Ach, anders kom ik wel op Mickey, want die vindt het Balloërveld ook héél leuk!!! Party!!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 14:24

We moeten echt binnenkort even een datum afspreken, want zo te horen is er belangstelling genoeg.

Leuk, leuk, leuk!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 14:46

Ergens in juni misschien? (na de examens...zucht)Dan is er ook veel kans op mooi weer!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 14:52

24 juni ben ik jarig, dat weekend lukt niet en begin juni krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Ik denk dat ik dan van vriendlief alleen maar een uurtje mag rijden en niet lange buitenritten. Maar... How 'bout za 30 juni of zo 1 juli???

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 15:23

Ik vind het een goed idee. Dan kom ik dus niet met IJsco maar met Daisy. En tegen die tijd kan Maaike waarschijnlijk ook haar Tinker meenemen. *LOL* Riette ook zin om mee te gaan??

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 19:13

Het lijkt mij gaaf! Pling

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 22:41

mischien dat ik ook wel iemand kan ristelen om me te brengen, en mischien wil een vriendin van mij ook wel mee!?

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 22:53

Dat weekend is Torhout-Werchter en daar ga ik misschien heen!
Maar als dat niet doorgaat vind ik het best.

Van mij part mag het ook het weekend voor je verjaardag, kitty.

Ik heb er echt zin in!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 bezoekers