Een zeer geslaagde buitenrit:)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Een zeer geslaagde buitenrit:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-02 18:57

Vandaag ben ik met Jordy en richtje met Tiko naar buiten geweest,eerst gingen we ff naar mijn huis om Jordy te laten zien aan de familie en daar na gingen we naar het bos(lekker in de schaduw) Lachen In het bos gingen we ff springen en daarna ook een stuk crossen!!
Normaal zou Jordy helemaal gek worden als Tiko harder gaat dan hij,dan rent hij keihard achter Tiko aan maar vandaag vond hij dat allemaal niet erg Lovers
Toen we uit het bos kwamen gingen we ff door het dorp om een ijsje te halen want het was zo warm!!
Ik had ook een ijsje voor Jordy gekocht alleen vondt hij het ijs een beetje te koud dus at hij alleen het hoorntje op,daarna zijn we via een weggetje met heel hoog gras terug gereden naar stal,het was echt een zeer geslaagde buitenrit Pling
-xxx-Simone en Jordy

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 19:09

Zeker wel *LOL*
Tiko gedroeg zich zelfs goed, af en toe wel een beetje over enthousiast, maar ja dat moet kunnen natuurlijk. En ik ben boven gebeleven.
Moeten we maar wat vaker doen! Pling

Zie je morgen wel weer,

-xxx- richtje

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-02 19:49

Ja he richt dat gaan we zekerzz vaker doen!! en dan ook een keertje met ranita!! Knipoog

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-02 19:58

Moet Ranita eerst wat beter opgevoed zijn, anders is het vrees ik maar een malig *LOL*