les gegeven.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

les gegeven.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-02 22:40

vandaag ging sumisha haar moeder lesgeven, na een tijdje nam ik het over.
ik merkte daarvoor al, en vooral tijdens het lesgeven dat ik er toch wel anders tegenaan keek.
de betreffende pony is van sumisha(hayley hier op bokt)en ik heb haar bijgereden, ik weet dus wel hoe het voelt enzo bij haar.
haar moeder rijdt maar 1 keer in de week en ook nog niet zo gek lang.
ik vond dat ze het erg goed deed, alleen dreef ze elke pas aan, maar dan ook echt elke pas. hayley werd hierdoor alleen maar slomer, en ze is al niet zo snel.
ik vond dus dat ze haar eerst maar voorwaards moest rijden.
maar sumisha had daarvoor juist meer met haar(d'r moeder dus, haha)aan het aan de teugel rijden gewerkt. ik vind dus dat ze eerst voorwaards moet voordat je daaraan begint.
maar ja, haar moeder vond het een beetje verwarrend(heel begrijpelijk)dus ik ben daar maar verder niet al te erg op in gegaan.
ook merkte ik dat ik best wel streng was, haha..als ik hoorde wat ik allemaal zei..
de ruiter gaf soms wel een reactie zoals:(als ik zei dat ze meer voorwaards moest)dat ze niet rond wilde, dat ze dat eerst voor elkaar wilde krijgen. daar was ik het dus niet mee eens, maar ja...

ik vond het wel erg leuk om les te geven(is altijd al zo geweest eigenlijk)maar ben al gauw te streng merkte ik..

ze zei trouwens na afloop dat ik veel kennis over te brengen had.. Haha! maar dat ze volgende keer dan liever van een persoon les wil...haha, dat begrijp ik ook wel.


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 22:43

Gaaf hoor. Ooit wil ik ook les gaan geven, en gewoon klein beginnen...letterlijk en figuurlijk Haha! Ik kan naar mijn mening al goed genoeg rijden om beginners les te geven, en het lijkt me gewoon erg leuk om problemen samen met anderen op te lossen, en ze door het (in principe) toch moeilijkste deel heen te krijgen. Ik denk dat ik best goed les kan geven...vaak tijdens een les sta ik langs de kant en zie dan weleens mensen en dat ik denk, linkerbeen, op je kont zitten, been, ophouding...enzovoorts Haha! Heel irritant...want je wilt wat zeggen, maar die mensen nemen je waarschijnlijk toch niet serieus Knipoog

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-02 22:47

ja, dat heb ik dus ook altijd, dan wil ik het er het liefst echt uitschreeuw.
echt zo van(bijv.)hou nou eens die benen stil!!!!haha.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 22:54

Lesgeven is erg leuk, mag het graag doen.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

manzano

Berichten: 23903
Geregistreerd: 22-10-01

Re: les gegeven.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 23:09

Pluutje schreef:
maar dat ze volgende keer dan liever van een persoon les wil...haha, dat begrijp ik ook wel.


Wat ben jij dan????? Haha!

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 23:43

Ik vind je niet streng, maar je weet gewoon wat belangrijker is en je houdt je vast bij jouw mening. Dat waardeer ik wel in een mens Haha!

Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg !!!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-02 21:31

haha, ik bedoelde één persoon. Knipoog

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 11:08

hey
lesgeven is idd heel leuk, heb zelf al enkele keren een vriendin lesgegeven en ze zei ook dat ik best streng was; nuja, als ze iets willen leren.. hihi. Ik denk dat ik het zelf ook wel graag heb als mijn instructrice mij veel aanwijzingen geeft, dan heb ik minder tijd om na te denken en bang te worden. (mijn paardje durft nogal een keertje heel lastig zijn Extreme duivel )
xxx Kim

Don't let anyone tell you not to dream... Take your passion and make it happen

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-02 18:03

ik vind het ook errug leuk om te doen.

soms word ik wel eens moe van die kinders die zo zitten te piepen maar heb er toch altijd lol in.

volwassenen vind ik iets minder leuk al doe ik het dan wel af en toe!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annika__, Chan88, Emma_Jane, Lizenlotte, Tess__, Texas02 en 146 bezoekers