Beschuit met paarse muisjes! Update SuperJurga en Voice!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Beschuit met paarse muisjes! Update SuperJurga en Voice!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-02 23:10

Ik MOET en ZAL jullie weer een update-je schrijven hoe het nu gaat met mijn SuperBabes! Ik kan het gewoon niet laten! Haha! Het gaat gewoon zo supergoed met die meiden van me!

Ik heb wat dingetjes opgespaard, zodat jullie wat meer nieuws in een keer hebben en ik niet voor elk wissewasje een bericht hoef te posten haha. Party!!

Eerst maar even het titelnieuws: JURGA IS WEER DRACHTIG!!!! Dus volgend jaar na Draak (=Jur) en Monstertje (=Voice), nu ook Wurgertje. *grinnik* Schijnheilig
Maandag moesten we dus na de merrie vier keer te hebben geinsemineerd, terugkomen voor scan. Nee hoor, er zat niets in! Boos! Ik balen natuurlijk, want we willen erg graag weer een vroeg veulen. Maar ja, Jurga lege doos en wij als we mazzel hadden een maand later wel geluk. Maar goed, vandaag dus terug geweest om te kijken of ze nu al hengstig was..... zit er een embryo in! Hadden ze maandag niet gezien en nu zat ie er wel! Lachen Ik werd dus op stage opgebeld door mam en heb ff flink blij lopen doen *LOL* want jaaaaaah ze draagt toch weer! Party!! Party!! Party!!
Dus volgend jaar een broertje of zusje voor Voice erbij! Kan het bijna niet geloven, het is ook zo vreselijk gaaf! Hebben we vast een begin voor vierspan haha. Gewoon zo gaaf, dit veulen is voor mijn vader, omdat hij mijn Voicebabe niet van me kan kopen, moet ie er zelf maar een fokken. En tja, natuurlijk blijft het beestje ook bij ons. Lovers Heeft Voice over een jaartje dus lekker gezelschap.

Ik mag zomaar ineens geen Welshpony meer.... wacht maar, mijn pony komt nog wel hehe..... }> Ik vind wel een manier! }>

Maar goed, kan ik me dus weer druk gaan maken over een jaar. Er zijn nu nog mensen die me vragen of Jur drachtig is. " Ehm niet meer, maar toch ook wel weer hehe." Hoezo vaag? Verward
Ze is echt nog vreselijk dik, vooral nu ze veel buiten staat met babe. Ach, ik erger me er niet zo aan, ze is verder in topconditie, ze heeft er nog nooit zo goed uitgezien als je het mij vraagt. Maar goed, na nog een veulen is het helemaal gedaan met haar lijn Boos! . Boeien, Jurres blijft mijn paardje! Kwijl Dus volgend jaar beschuit met paarse muisjes, omdat ik nog niet kan voorspellen wat het wordt, weer een SuperBitch of eentje met wat tussen zijn benen.... En blauw x rose = paars! Tong uitsteken
Maar goed, genoeg over de dracht!

Zaterdag heb ik met Jurga mijn eerste L1 wedstrijd gestart! Pling Het ging eigenlijk best goed voor de eerste keer! Ik had echt enorm veel zin in die wedstrijd. Eerste keer L1, eerste keer weer buiten, na een drachtstop, en zonder babes. Het was dus wel een wedstrijd op de Nieuwe Heuvel, dus was ook snel weer terug. Ik was gelukkig helemaal niet nerveus, alleen moest natuurlijk weer alles alleen opknappen, dus ja, liep weer wat fout. De kalkoenen indraaien werkte niet helemaal, ik had enorme ruzie met een flesje zwarte schoensmeer waarvan de dop afschoot en ga zo maar door. Maar SuperIloon did it again! Schijnheilig

Ik had alleen amper losrijdtijd omdat ze ingelopen waren, dus mijn moeder miste de eerste proef al. Nou ja, tweede proef staat wel op video. Ik was op zich best heel tevreden. Ze liep af en toe echt wat te k*tten, maar er zaten ook hele goede dingen in. Ik had heel hard geoefend en met behulp van de lessen van janna ben ik de laatste weken heel wat verder gekomen. THNX janna!!!! Lachen
Ik had toch nog 148 en 149 punten, waar ik tevreden mee mag zijn. Ik had enkele punten die verbeterd waren ten opzichte van de B, vooral de aanleuning Kwijl . Jurga wordt nog mooi ook onder het zadel, al klopt voor het plaatje de achterkant nog steeds niet met de voorkant grin.
Ik had bij de eerste proef bijna mijn nichtje met de Fries eraf gereden.... Mijn revanche komt nog wel. }> Ik heb nu al zin in de volgende wedstrijd L1, ga nog ff flink oefenen. Party!!

Voice gaat ook uitstekend. Ik wandel nu af en toe met haar en haar mams en zondag hebben we haar vast geleerd hoe nat een waterbak in de marathon kan zijn. *LOL* Er lag een diepe plas over de weg heen en van mij moest ze erdoorheen! Paar voorzichtige stapjes en toen SPLESJHHH met die kleine pootjes door de plas. Alhoewel, klein??? Ik denk dat er al wel 15-20 cm bovenop is gekomen in zeven weken. Ze groeit echt megahard en is net een dikbilkalf! Wat een spieren!!!! Kwijl
Maar goed, daarna ging de muts door elke plas op de weg heen spatteren, ik lach me dood.

Verder heb ik haar gisteren voor het eerst zien rollen. Ik had het ff niet door en had geen fototoestel mee helaas. Ik stond echt stomverbaasd toe te kijken. Ze keek heel bijdehand om zich heen alsof ze wilde zeggen: "Kijk ma en Harald...zo doe je dat!" Ze knielde heel netjes door haar beentjes heen, ging vorzichtig liggen en gooide toen enorm hard haar benen de lucht in en rolde een keertje om. Toen stond ze weer op. Keek weer heel bijdehand om zich heen en ging toen overstoorbaar verder om gras te eten. Vork
Oh oh oh, die Paddox veulens zijn zo vreselijk bijdehand en brutaal! Ik ken er nu een paar van de Nieuwe Heuvel, maar oh oh, stuk voor stuk van die monstertjes. Clown Echt geweldig!

Zaterdag heb ik pappapaard zelf ook nog gezien bij Marijke onder het zadel. Ze reed hem in de bak. Als ik hem dan weer zie sjouwen weet ik weer waarom ik zo weg ben van die hengst. Lovers Wat een prachtig beest is het toch, wat een lekker ding! Kwijl Hij zit nog in de selectie voor Verden, ben zo benieuwd of ie er door komt!!! Iedereen denkt maar dat ik gewoon zomaar de hensgt het dichtsbij uitgezocht heb bij mijn tuigbok, maar nee. Iloon was al weg van Paddox toen ie nog geeneens naar de hengstenkeuring was geweest en op de Nieuwe Heuvel op stal stond.... Kwijl Wat een plaatje was het toen al en wat was de verrassing groot en de keuze makkelijk toen ie goedgekeurd werd! *LOL*

De les vanavond met Jurga ging ook supergoed! Ik heb heerlijk gereden, echt waar! Ze werkte echt super met me mee en nu heb ik nog een vraagje aan jullie: wat zijn de exacte hulpen voor schoudervoor rijden? Ik heb namelijk net in de les schoudervoor met complimenten gereden, maar eigenlijk deed ik maar wat.... Lips are sealed Voor mij al een topprestatie. Schijnheilig

Maar goed, ik moet gaan slapen, morgen weer vroeg dag. Later meer Jurga en Voice updatejes dus.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Re: Beschuit met paarse muisjes! Update SuperJurga en Voice!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 23:18

Jurga schreef:
Ik mag zomaar ineens geen Welshpony meer.... wacht maar, mijn pony komt nog wel hehe..... }> Ik vind wel een manier! }>


je krijgt er wel een van mij met je verjaardag Haha! (eentje van plastic Lips are sealed )
maar ik kan niet wachten om Voiceje nu ook eens te zien rollen! Haha! Wel heb ik de afgelopen keer een keertje echt geknuffeld!! Party!! Lovers

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 23:31

Hihi, weer een lang Iloon verhaal Haha!

Gefeliciteerd met je 'Wurgertje', ik ben benieuwd!! Ook gaaf dat je weer kunt starten, nu het huis nog geloof ik he? Schiet dat al een beetje op?

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 23:56

Whaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat gaaf!!!!! Gefeliciteerd!!! Party!! Party!! Party!! Wie is de pappa deze keer? Weer Paddox???? Ik kom volgend jaar zeker weer beschuit met muisjes eten Vork

Ben erg blij dat 't allemaal zo super gaat, ik kom snel weer eens Kwijl Kwijl Kwijl Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-02 07:09

Het huis schiet idd al lekker op! Eind van de zomer zijn we wel over denk ik. Maar ja, ons oude huis verkoopt helemaal niet en het is nog wel zo mooi!!!
De Pappa is idd weer kwijlie Paddox! Lovers
Mayo, je moet zeker weer een langskomen. Dat moet ik eigenlijk ook een keertje bij jou grinnik. heb nu kas wel gezien, maar jou niet. Wie weet binnenkort. Cool

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 07:41

Hey loon wat gaaf!!! Je spaart wel erg veel op voor 1 keer hoor... Wat moet ik nou allemaal niet reageren...

Tof dat ze weer drachtig is!

Lekker weer je wedstrijden rijden!

Bijna verhuizen.... Wat moet dat huis van jullie kosten? Schijnheilig

:evaw:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-02 07:45

Ik ben bang dat het teveel moet gaan kosten. Zie internet. Als het goed is staat het huis op www.makelaardij.com onder makelaar Keus. Prachtige twee onder een kap aan de Hindelaan. Schijnheilig Hehe, advertentie... Lips are sealed

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 07:50

isse beetje veel voor Harmen en mij Verdrietig (had ook niet anders gedacht hoor)....

We gaan eind dit/begin volgend jaar op zoek naar een huis en waarschijnlijk wel bij jullie in de buurt..... Haha!

:evaw:

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 07:52

Gaaaaaaaaf Jurga!!! Je weet het he? Zodra het veulen er is komen we weer gezellie langs voor een meeting en een fotosessie Haha!

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 07:54

cool meid! ik ben hartstikke blij voor je en je hele familie!
groetjes aan de kleine,
manuel.

Amor Vincit Omnia

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 08:59

Wat een leuke berichten van het Jurga-front! Haha!

Dus er komt weer een mini Jur-paddoxje bij? Voice is ook wel een heel mooi veulen als ik die foto's van haar zie, echt een plaatje van een paard!

Wilde je er een welshpony bij? Ook om mee te fokken?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-02 21:59

Nee Mieke, ik wil errug graag een Welsh A-veulen als gezelschap voor Voice, aangezien ik weg ben van de Welsh A en ik erg graag met het diertje wil gaan mennen als het oud genoeg geworden is. Maar ja, voorlopig zit dat er dus niet in. Voice zal moeten wachten op haar babybrother/sistertje! Lovers

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 15:12

Jurga schreef:
De Pappa is idd weer kwijlie Paddox! Lovers
Mayo, je moet zeker weer een langskomen. Dat moet ik eigenlijk ook een keertje bij jou grinnik. heb nu kas wel gezien, maar jou niet. Wie weet binnenkort. Cool


Wow, cool Cool

Ik kom snel langs!!! En je moet zeker een keertje komen keutelen met Kasje Lovers

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 15:26

wauw! Gaaf hoor meis gefeliciteerd! Ik begreep je msn nickname al niet... maar nu wel! Haha! Gaaf hoor!

Misschien nu wel ene zwarte eruit??? Lips are sealed
Of nog een Vioce-kloon? Knipoog

....

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-02 18:12

Gaaf dat het zo goed daar bij jouw!
Het kan niet op, een fijne merrie om mee te rijden, een lief knuffel-veulen (of is hte echt zo'n monster Schijnheilig ) en dan ook NOG een veulen volgend jaar!!!!
Spannend, kan je al die spanning nog wel verdagen?? Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-02 22:36

Ja hoor, ik kan de spanning wel verdragen!
Enneuh Voice is een monstertje, maar zo'n enorme knuffelbok!!! Lovers Komt in de wei naar je toe om aandacht vragen. Cool

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 94 bezoekers