Equitana open air

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Equitana open air

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-02 19:00

Zaterdag met 2 vriendinnen naar de equitana open air in Neuss (dld) geweest. GAAAAAFFFF. We waren er 's ochtends om ca. 10.00 en gingen 's avonds om 21.30 pas weer weg. Geweldige shows gezien; prachtige arabier gezien die zonder iets gereden werd, geen zadel, geen hoofdstel/halster/touwtje en dan in volle galop door die bak, echt geweldig Tong uitsteken en een klein shetlandertje die de kunsten van de spaanse hoge school verstond, shows van westernrijden tot klassieke dressuur, imposante belgische knollen met z'n vieren voor een wagen, ijslandertjes die geweldig konden tölten, heel veel mooie paarderassen gezien, o.a. de bonte friesen, WAT ZIJN DIE MOOI Kwijl Kwijl Kwijl

Oja, en natuurlijk ook veel geld uitgegeven die dag voor mijn eigen bijzondere paardje: bontshabrak, peesbeschermers, longeerbitstukje, dekensingel, borstel, verplaatsbare schrikdraad palen, hele dure vliegenspray en een heel leuk naambordje voor op de staldeur *LOL*

Heerlijke dag gehad, ik kijk nu al uit naar de echte equitana in Essen, maart 2003.

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time


Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-02 21:36

Ehhhhhh... wat naar voor je dat je daar geweest bent Schijnheilig Was zeker echt niet leuk he? Volgend jaar met alle bokkers naar Duitsland dan maar, om te zien dat het echt niet leuk is??? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 06:57

Sibold schreef:
Volgend jaar met alle bokkers naar Duitsland dan maar, om te zien dat het echt niet leuk is??? Haha!

JAAAAAAAAA!!!!!!!!! Daar wil ik volgend jaar ook echt zeker weten heen!!!!!

Ik wist trouwens niet dat er open air versie van was Huilen

hengst

Berichten: 82
Geregistreerd: 03-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Re: Equitana open air

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 07:14

Siggy schreef:
Zaterdag met 2 vriendinnen naar de equitana open air in Neuss (dld) geweest. GAAAAAFFFF. We waren er 's ochtends om ca. 10.00 en gingen 's avonds om 21.30 pas weer weg. Geweldige shows gezien; prachtige arabier gezien die zonder iets gereden werd, geen zadel, geen hoofdstel/halster/touwtje en dan in volle galop door die bak, echt geweldig Tong uitsteken en een klein shetlandertje die de kunsten van de spaanse hoge school verstond, shows van westernrijden tot klassieke dressuur, imposante belgische knollen met z'n vieren voor een wagen, ijslandertjes die geweldig konden tölten, heel veel mooie paarderassen gezien, o.a. de bonte friesen, WAT ZIJN DIE MOOI Kwijl Kwijl Kwijl

Oja, en natuurlijk ook veel geld uitgegeven die dag voor mijn eigen bijzondere paardje: bontshabrak, peesbeschermers, longeerbitstukje, dekensingel, borstel, verplaatsbare schrikdraad palen, hele dure vliegenspray en een heel leuk naambordje voor op de staldeur *LOL*

Heerlijke dag gehad, ik kijk nu al uit naar de echte equitana in Essen, maart 2003.


Leuk hè, die euro! Bloos

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-02 11:29

Mijn schoonvader was er ook met zijn Andalusische hengst. Misschien heb je die ook gezien. Hij werd gereden door een meisje met bruin/blond haar met krullen.

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-02 15:01

Ik heb wel andalusiers gezien, prachtige paarden, maar ik weet echt niet meer wie er op zat, let ik meestal minder op....

De Equitana open air is in het leven geroepen, omdat de duitsers het zo moeilijk vonden om steeds 2 jaar te wachten op de Equitana in Essen, het is wat kleinschaliger opgezet (schijnt, want ik ben nog nooit op de echte equitana geweest).

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lanoca en 34 bezoekers