Nu is ze echt weg...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Nu is ze echt weg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-02 20:50

Hoi!

Ik had bij VvdD al vorige week een topic weggezet dat Floraquina (mijn verzorgpaard) weg was gegaan. Afgelopen zaterdag kwam ik op de manege (ow...ik moet nu toch echt stoeterij gaan zeggen...) Ik kwam dus op de stoeterij en ik liep toch haar kant op en ze stond er gewoon weer! Ikke dus helemaal blij Haha! en was gaan vragen of ze nu ook echt bleef. Dat was dus niet zo, maar de ruiter die er eigenlijk op zou gaan rijden was onder een paard gekomen (en dat was zijn eigen schuld, maar daar ga ik nu verder niet op in). En die ligt nu in het ziekenhuis (er was iets met zijn borstkas ofzo Verward )

Maar het zou nog wel een paar maanden duren voordat ze weer weg zou gaan, want hij moest eerst helemaal herstellen. Vond ik natuurlijk niet zo erg, want dan had ik haar nog wat langer bij me! Knipoog en kon ik uitgebreid afscheid nemen.

Dus zaterdag echt uitgebreid gepoetst, opgezadeld, gereden, afgezadeld...heel die zooi, in totaal ben ik wel zo'n 3 uur bezig geweest. Was echt heel fijn, vond Floor ook denk ik, zij houdt niet zo van alles snel-snel doen...

En gisterenavond, zat ik in de bank, krijg ik een smsje (weer in het engels, van de stalruiter:)
Hi, they took Floraquina away this morning. Sorry, but I didn't know.

Die stalruiter is dus ontslagen en vrijdag is zijn laatste dag, dus nu moeten alle wedstrijdpaarden weg. Dus ik naar Elle (dochter van de eigenaar gebeld) waar ze naartoe ging. Ze ging naar Blakheide (andere stoeterij) en dan gingen ze eerst een embryo van Jokinal en dan nog een van Karioka proberen weg te halen (ik weet nie hoe dat allemaal werkt dus...) en dan zou ze daar blijven en dan zou die ene erop gaan rijden.

Ik weet het, het is een stoeterij= handel. Maar toch voel ik me ongelooflijk poedersuiker en moet ik het even van me afschrijven... Verdrietig

Groetjes,
Sanne


chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-02 06:48

ahhhhh wat zielig
is die andere stoeterij wekl bij jou in de buurt

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-02 09:51

45 min bij mij vandaan met de auto. Dus ik kan haar nog wel eens op gaan zoeken (weet alleen niet of het mag van die mensen) en ik zal haar hopelijk ook nog op wedstrijden tegen gaan komen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charlotte446, Em_, J30d, NinaCharlie, ogidni en 32 bezoekers