modderbad gehad!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

moddernbad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 14:24

Was dat in het dijkgat bos? Ik heb daar welleens gewandeld er staan wel gave hindernissen. Alleen ik heb geen trailer dus zal er wel nooit rijden. Maar een modderbad is toch goed voor je huid??? *LOL* *LOL*


Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 08:08

Ik ben ook schuldig aan het verlagen van hindernissen Bloos . Wel na dat jullie geweest waren hoor. Anders komt Dennis bijna nergens overheen. Ik zag Wenda en nog een groepje staan toen wij het bos in gingen. Dennis moest zich ff uitsloven en we gingen heel vaag zijwaards in galop de parkeerplaats over Frusty . Heb zelf maar 3 hindernissen gesprongen. Die vlak bij de parkeerplaats van 2 balken boven elkaar(wel iets verlaagt), eentje wat verder op waar ik niets aan gedaan had(1 los bakje op ong 40 a 50 cm hoog) en die van die berkenbalken op zo'n open stuk(de hoogste daar van!!!!!!!!). Was dus erg trots op mijn vent.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kla4tje, Macs, Mark0919, Nienkje_H, sterregoud, Vlindy en 54 bezoekers