Mag ik huilen? Of staat dat stom?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-02 21:25

Ze stond niet op een manege hoor. Maar ze was van mn staleigenaar en hij handelt een beetje inponys en paarden..

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 08:39

Heel veel sterkte!
Ik heb precies hetzelfde gehad. Reed een hele felle merrie voor iemand. Maar bij mij lipe ze rustig, en veel mensen zeiden ook dat ze haar zelf niet zo rustig zouden kunnen krigen enzo. Ze reed ook super fijn. Ze stond wel te koop, maar het lukte niet om haar te verkopen. Dus stelde de eigenaar voor dat ik haar zou krijgen. Toen ik eindelijk mijn ouders had overgehaald, die zouden 's avonds met de eigenaar gaan praten, hadden er 's ochtends kopers opgebeld en was ze toch verkocht. Ik had haar toen 6 weken gereden.
Ze zou toen 's ochtends om tien uur weg gaan, dus ik was er om kwart voor tien, was ze al weg!
Het ergste is nog dat ze nu in manege lessen loopt en zichzelf kreupel rent (vooral in het begin) omdat niemand haar aankan.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 09:46

Je moet juist blij zijn. De pony is goed, maar de eigenaar deugt niet. Ik heb er wel eens vaker gezien dat een pony een verkeerde en onwetende berijder kreeg en dat het mis ging. De pony krijgt daar dan altijd de schuld. Ik heb alleen medelijden met de pony waar Candy mee geruild wordt.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 09:50

'tuurlijk mag je huilen... laat jezelf lekker gaan, als jij dat zo voelt dan is het toch niet verkeerd?