Zondag naar Jerai geweest

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Zondag naar Jerai geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-02 21:21

(ff voor de duidelijk voor degene die mij niet kennen: Jerai is mijn vorige verzorgpony maar is verhuist naar een andere stal dat helaas te ver voor mij is (ong. 3 kwartier fietsen) Verdrietig )

Zondag belde Patricia dus (van wie Jerai is) of ik Jerai die dag kon doen, want ze kon haar verzorgster niet bereiken en een andere vriendin die haar soms doet ook niet). Wou ik wel doen, ik was alleen nog nooit op die manege geweest, maar een vriendin van mij wist waar het was, dus die ging mee.
Patries heeft een reserve sleutel daar in de kantine liggen die had ik gelukkig snel gevonden, alleen moesten we even naar de kasten zoeken terwijl die toch op een best makkelijke plaats stonden Haha!
Toen Jerai uit de wei halen... Wat een drama... We hebben er een half uur achteraan gerend.... Tot ze bij de uit/ingang stond en een vrouw haar pakte...

Toen gepoetst en opgezadeld, echt mooie bak daar!! Ze pas super braaf... Ze loopt echt relaxter nu ze daar lekker in de wei staat. Echt super braaf Lovers
Toen gingen we de stal doen.... Je moet die kruiwagen op zo'n plank omhoog rijden... Ja je begrijpt het al.. Nikki en zo'n plank gaat nooit goed Scheve mond Alles ging dus al fout, die kruiwagen ernaast, ik midden in die mesthoop Misselijk
Toen Jerai weer in de wei gezet.

Maar ze staat daar echt super leuk!!

Charmotte 4-ever!!!


_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 14:23

haha en die vriendin ben ik Haha!

Wat een drama die wie zeg Frusty...
Oh en de staat daar ook lippi. en die kan eg zo mooi lopen Kwijl op commando steigeren enzo..ik ben gelijk helemaal verliefd Lovers

Hou van Mijn 2 wondertjes Kayley & Bradley

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Vagabondo en 34 bezoekers