Wat is barley toch een kreng...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-01 14:40

ja je leest het goed. Ik ben toch zo boos op haar geweest. ik zal bij het begin beginnen.

Mijn schoonzusje heeft een paard. Die heet mistral en Saskia (zo heet ze) is zwanger. Nu ga ik op mistral rijden maar het was vandaag zo heet dat we besloten om ze samen in de buitenbak te zetten. Ze hebben al vaker buiten gestaan dus daar geen probleem.

Ik liep met Barley langs de stal van mistral en daar ston Saskia het halster om te doen. ineens haald ze uit en ze raakt Saskia vol op haar bovenbeen. Vlak onder haar buik! ik schrok zo dat ik Barley een paar flinke petsen heb verkocht. Meteen naar saskia kijken en het deed toch wel pijn. daarna ijs gehaald en alsnog de paarden buiten gezet. saskia liep wat moeilijk maar had verder niets (zei ze)

tja ik weet dat barley dominant is naar andere paarden. En ze haalt best vlug uit. maar meestal raakt ze niets.

Daarna in de bak was ze weer heel lief. Ze speelde niet de baas over mistral en toen ze me aankeek had ik haar alweer vergeven. Toch wel een beetje opletten...

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 14:45

banketstaaf is dat he? als je liefste beessie zoiets uithaalt! Tender stond gisteren ineens loodrecht omhoog toen Peter hem naar buiten bracht en even het lintje open wilde doen.......ik kan dan wel zeggen dat 'ie 'm moet straffen en dat doet Peet ook wel, maar hij moets Ten toch al niet zo, dat is nu wel voorgoed bekeken.........
en dan baal ik toch zo van die klootzak! waarom doet 'ie dat nou? hij komt elke dag de hele dag buiten en hij wordt bijna elke dag gereden; waarom kan 'ie zich dan niet gedragen?????

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 14:49

Ik dacht he.... Is dit de barley van Heike?!?
Toch wel dus.
Een paard met karakter zoals je al eens gezegd hebt...
Wel ff opletten ja. Maar gelukkig is ze ook nog lief en geen Extreme duivel
Succes!
Groetjes petra

:evaw:

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 14:53

Goh kan me voorstellen dat je bent geschrokken en dan is je reacie ook heeeeel boos worden.....paarden af en toe Boos! .....en dan daarna zijn ze weer zo Lovers .
Gelukkig dat ze niet iets hoger is geraakt....pffffff.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 15:10

ik vind het altijd het ergste dat ik m'n paardje bijna gelijk weer vergeef. Dan lijkt t net of dat wat hij gedaan heeft helemaal niet zo erg is. Maar dat is het eigenlijk juist wel!
Paarden zijn echt van die Extreme duivel tjes!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 16:14

pfff wat een monster! ze haalde uit naar mistral?
of echt gericht op Saskia?
Wat een mazzel dat het 'maar' het bovenbeen was.
Wat onwijs leuk zeg dat ze zwanger is! ze was ook op MRed toch?
dus je wordt tante!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-01 16:17

ja ik wordt tante. Dat is natuurlijk erg leuk. en was wel even geschrokken hoor.

ze haalde echt uit naar Mistral en saskia stond gewoon in de weg. dat is natuurlijk niet leuk maar ik ben ergens wel blij dat ze niet naar een persoon sloeg.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 19:47

Ja, verdorie zeg! Wat een geluk bij een ongeluk dat het haar bovenbeen was! pff....
Irri dat je liefste lief zoiets doet. Isolda heeft mij 1x per ongeluk geslagen. Voluit op mijn bovenbeen, ikdacht dat ze hem doordemidden geslagen had Scheve mond\
Ik heb daarna maanden lang met een blauw en beurs bovenbeen gelopen. Gelukkig schrok ze er erg van en kwam direct naar me toe om te kijken wat er gebeurt was. Lovers Lovers

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 19:50

Jeetje.. dat is knap vervelend. Maar eh.. is met Saskia alles goed?

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 20:40

Goh wat herken ik dit.... Echt balen he als je lieveling ineens zo shagrijnig uithaalt.
Pie is normaal gesproken in de wei best lief, maar als ik Isa uit de wei haal i.p.v. hemzelf.... is zijn opvoeding totaal nutteloos geweest Frusty !! Dan wil hij Isa bijten (hij is jaloers op haar dan), en haar opjagen terwijl ik met haar wegloop, hij galoppeert rakelings langs ons en hapt in haar kont. Dan kan ik hem wel wat doen Boos! !
Maar goed, ik haal dan meestal ff uit met het halstertouw richting hem, en ook al raak ik hem niet, mijn lichaam zegt dan al genoeg: sodemieter op!
Ja hij moet niet denken dat de wereld om hem draait. Mijn wereld draait wel om hem, maar ja, dat zal ik hem maar niet vertellen Party!! !
Hoewel hij het toch al weet waarschijnlijk Verward
Heike, succes met het letten op je krengetje, die eigenlijk toch wel lief is???
Doei! Dorine.

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 09:45

jeetje, maar volgens mij deed barley het natuurlijk niet met opzet, want je zei zelf dat ie normaal nix raakte!

xxx soraya


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _joy_c_, Adrija, afkepieteke, CairnTerrier, Cjuan, Dancer, FenrisLoki, friendly, Hanjan, Happy16, Jihama, KaasSouffle_, Lisewiesje, LotusT, nafkedemi, Patriesje, Sjors050, Swift, Syb_sem, SylS, Vagabondo en 161 bezoekers