lekker gereden en een hele zooi foto's gemaakt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

lekker gereden en een hele zooi foto's gemaakt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-02 22:52

maar weer eens een verhaaltje van mij Party!!

Ik en Grass zijn een tijdje aan het poedersuiker geweest, eerst was ik vrij behoorlijk ziek, toen ging ik bijna meteen daarop op vakantie en toen ik terug was hadden we steeds ruzie Scheve mond

de afgelopen twee dagen liep hij weer een beetje lekker, en vandaag had ik mijn fototoestel mee naar stal gesleept om eindelijk eens een paar actiefoto's van mezelf te laten maken.
en dan zal je net zien dat het dan niet wil.. maar uiteindelijk liep hij toch wel redelijk en zijn er minstens 10 foto's gemaakt van het rijden. de rest is van op stal enzo Lachen
Grassie kwam vandaag lekker los aan het eind, alleen is hij vrij onconstant, hij gaat er steeds weer heel even tussenuit.. maar dat komt wel goed!

ik heb ondertussen van de fotografen ( Jive hier op bokt en haar zus) een behoorlijke zooi commentaar op mijn zit gehad Bloos . dat was al een reden waarom ik foto's wilde, lekker confronterend Extreme duivel
ik zit óf te ver naar voren met mijn schouders niet recht, óf met een holle rug, ik kan mijn onderbenen moeilijk stil houden en ik houd hoofd scheef... heel ernstig dus allemaal, ik ben er ook wel flink aan aan het werken Haha!

en net toen ik weer weg wilde gaan van stal aaide ik nog even een Lusitano hengst van de stal over het hoofd, vroeg zijn eigenaresse of ik er even op wou Lachen. tuurlijk! alleen gestapt, want hij liep niet helemaal lekker en moet even wat rustiger aan doen.. maar hij zat lekker.
er zat een Portugees hoofdstel met stang in, dus hij was flink gevoelig in de mond.

het is toch wel eens leuk om op zo'n hengst te zitten Party!!

de foto's komen btw zo snel mogelijk, moeten nog ontwikkeld.. en dan nog maar zien of ik ze durf te plaatsen natuurlijk Tong uitsteken

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 00:34

Tuurlijk durf je dat en anders wil ik ze via pb zien hoor Knipoog

Enneh denk aan de ogen op je schouders.... Haha!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 15:15

Leuk zeg dat je ff op Breezer mocht, zou ik ook wel willen, haha Party!! Maaike vertelt me net dat de foto's wel leuk zijn geworden en dat ze ze waarschijnlijk vanavond gaat plaatsen Party!! Is kijken hoe Grassie loopt en de houding van Maaike, haha Party!!

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 17:18

ja ik il ook foto's zien!!
lekker commentaar geven Schijnheilig nee hoor.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-02 13:22