Ik mis Bolivia echt..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Ik mis Bolivia echt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-02 20:05

Sorry, maar ik moet het gewoon even kwijt.

Ze was zo lief en nu is ze weg. Het is daar natuurlijk beter voor haar daar, dat weet ik ook. En ik heb zelf ook gezien hoe vrolijk ze daar is Lachen Maar toch mis ik haar... Verdrietig
Steeds als ik het erf van de manege oprijd kijk ik automatisch naar links, naar haar oude stal. Maar dan zie ik Maddox staan, die is natuurlijk ook heel lief.. Maar toch...
Echt zo raar. Normaal als ik langs het rijtje stallen van Bolivia liep, en ze hoorde me, hinnikte ze naar me. Ik mis haar echt zo.. Verdrietig

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.


sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 20:11

Wat erg voor je zeg.
ik weet niet waarom ie weg is enzo maar ik leef met je mee.
Veel sterkte....

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-02 20:14

Ze is weg omdat ze artrose heeft.
Bolivia was mijn verzorgpaard. Ze is al een tijdje weg, er staat nog een stuk over haar in mijn profiel.

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 20:20

Gelukkig heeft ze een fijn plekje....
logisch dat je haar mist natuurlijk.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 20:25

Ik heb ok hetzelfde met Tinne... Ze stond helemaal achteraan in de rij stallen. En altijd als ze me aan hoorde lopen met mn poetskist, dan begon ze zo te buhuhu (niet hinniken, maar zo'n vaag geluidje tussen hinniken en briesen in Verward ) En als ik weg liep deed ze dat ook en dan stak ze ook haar oor door de tralies heen...

Nu ze er niet meer is, dan mis je gewoon de kleine dingen, de dingen die je toen altijd een warm hart bezorgde: het gevoel van: ze-kent-me! Daar werd ik altijd erg blij van...

Ik snap dus ook precies hoe jij je voelt, en het is gewoon nog erger dat er nu een ander paard in Bolivia's stal staat, dat was bij Tinne ook zo... Iig, ik vond dat echt gewoon heel erg.

Veel sterkte iig!

Groetjes,
Sanne

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-02 20:30

Tinne schreef:
buhuhu (niet hinniken, maar zo'n vaag geluidje tussen hinniken en briesen in Verward )


Zoiets deed Bolivia ook wel, zo'n laag hinnikje zeg maar.. Lovers

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 20:32

Spirit"]
[quote="Tinne schreef:
buhuhu (niet hinniken, maar zo'n vaag geluidje tussen hinniken en briesen in Verward )


Zoiets deed Bolivia ook wel, zo'n laag hinnikje zeg maar.. Lovers
[/quote]

Ja...dat bedoel ik... Lovers Dat was zo cute Lovers

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 21:44

Lieve Lisanne,

Ik mis haar ook! Ik ben alleen iemand die gewoon hard aan de slag gaat (met Maddox bijvoorbeeld nu) en mijn verdriet dan opzij zet. Nu ik jouw berichtje lees, komt het bij mij ook volop naar boven.

Ik heb van de week nog een mailtje gestuurd hoe het met haar is, maar ik heb nog niets gehoord. Ik zal ze morgen bellen.

Bolivia was ook hartstikke lief en ze was heel gek op je. Ik vind het zelf ook moeilijk als ik spulletjes van haar tegenkom. Ik gebruik ook gen borstels van haar voor Maddox alleen het zadel en het hoofdstel en de dekens.

Ik weet gewoon 100% zeker dat ze het daar goed heeft en als ik eerlijk ben, dan denk ik ook niet dat ze ons mist. Ze staat daar in een kudde lekker op de wei en dat is voor een paard voldoende.

Wel een heel lief berichtje hoor!!

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 95 bezoekers