op Snowdon (van snowdon) gereden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

op Snowdon (van snowdon) gereden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-02 21:37

Ik had een tinkerboek van leon (snowdon) geleend. (Tinkers, bonte paarden uit Ierland) Nogmaals bedankt daarvoor!
Hij ging gisteren een buitenrit maken op Snowdon en we hadden afgesproken dat hij dan langs Mazzel en Shakyra zou komen en dat ik op de fiets mee fietste naar de stal waar Snowdon staat omdat boek daar weg te leggen. Nou, Mazzel en Shakyra vonden Snowdon heel interessant. En Shakyra kende Snowdon nog wel van toen ze nog bij hem op stal stond. Toen zijn we dus naar de stal gereden (ik op m'n verotte fiets Haha! ) en toen dat boek weggelegd en toen vroeg Leon of ik nog even op Snowdon wou rijden. Tja, dat laat je je natuurlijk geen 2x vragen! Haha!
Ik had al welleens eerder op Snowdon gereden alleen luisterde hij toen écht niet, maar verder was het wel leuk *LOL*
Ik mocht eventjes in de buitenbak rijden, omdat Leon daarna verder ging met zijn buitenrit. Nou, Snowdon is wel een heel verschil met mijn kleine Mazzeltje. Hij is een stuk groter en maakt grotere passen en gooit hoger op, maar hij is echt een hele leuke tinker!
Dus eventjes gedraafd en opeens sprong hij in gallop aan, maar de stijgbeugels waren veelte lang dus dat was ook niet zo'n succes *LOL*
Maare, het was wel heel leuk zo op zo'n grote stoere tinker! enne, Leon nog bedankt voor het lenen van dat boek en dat ik op Snowdon mocht rijden!!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 21:41

ha die elke!!!

Snowdon was wel erg actief die dag hoor Lachen aangezien hij al ene poosje stil had gestaan. Maar dat van die galop vond ik ook een beetje vreemd.. je spoorde hem volgens mij niet aan ofzo, toch? Nouja zal vast wel ene goede reden voorzijn. Ik ben blij dat je t leuk vond en dat je wat aan het boek hebt gehad!!

Over een paar weekjes ben ik trouwens ook wel weer wat actiever op bokt, zit nu met mn stages Boos! Maar volgende week wel bij Onder de Kastanje in Kootwijkerbroek!!! Hyper!:)

Groetjes Leon en Snowdon