Pablo heeft heel erg goed zijn best gedaan!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Pablo heeft heel erg goed zijn best gedaan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 09:13

Soms kan ik mijn apekopje wel wat doen. Hij kan zo het bloed onder mijn nagels vandaan halen.
En dan opeens...bewijst hij zich zelf weer even Cool

Gisteravond heb ik meegereden met een onderlinge dressuurwedstrijd op de manege. Ik reed in de groep eigen paarden, gewoon ieder zijn eigen categorie rijden en de hoogste score heeft gewonnen.
Mijn proef ging niet slecht als je bekijkt hoe weinig we hebben kunnen rijden de laatste tijd. Maar er zaten wel wat fouten in.
Ik had verwacht wel laatste te zijn omdat ik dacht een paar 4-en te hebben gescoord (ik rij m1 en dus wordt dat als het goed is wel zwaarder gejureerd dan de B en L proeven).
Toen kwam de prijsuitreiking: ik was geen laatste, toen kwamen er prijzen met winstpunt, toen zat ik bij de 1e drie en toen bij de 1e twee en toen mocht Sharon naar voren komen voor de 2e prijs. Dus wij (Pablo en ik) hadden gewonnen. Ha ha mijn superknollie! We hadden 173 ptn!
Sharon (L1) was 2e met 164, echt super als je bedenkt dat ze maar 1 keer per week op dat paard rijdt (is zeg maar haar bijrijpaard).
De jury was een officiele jury maar ik vond dat ze bij mij wel hoog had gepunt. Ik had geen enkele 4 terwijl ik dat wel verdiend vond.
We waren maar met 7 maar ik vond het toch heel leuk!
Ik had dit echt niet verwacht! Het is echt een heerlijke opsteker. Zou het eindelijk eens een tijdje goed gaan met Pablo, mag het alsjeblieft? Ik ben nu wel weer bang dat hij vast morgen opeens weer wat mankeert, dat hij opeens weer hoest of weer kreupel is maar gisteravond kunnen ze nooit meer van me af pakken!
Gisteren was ook de laatste wedstrijd die telde voor het clubkampioenschap en daar ben ik uiteindelijk 3e geworden (ik had zowaar genoeg wedstrijden meegereden, niet genoeg om de slechte te te laten vallen maar wel geneog om bij de 1e 3 te eindigen). En Sharon is met Kasjmier de clubkampioen geworden!
Ik was (ben) helemaal in de wolken van mijn apekopje! het ging echt niet super maar dit is wel heel leuk. Geeft wel moed voor als we weer gaan lessen!

Op 20 april heb ik voor het eerst weer op Pablo gezeten en ben ik "rustig"(lees: Pablo wilde bok, bok,sjees sjees en ik zat op zijn rug en probeerde hem rustig te houden Clown ) gaan opbouwen. Omdat hij zo ontzettend fris was ben ik hem na 2 weken weer meer aan het werk gaan zetten. Afgelopen heb ik week pogingen gedaan tot "echt" rijden. Donderdag voor het eerst even de proef (proef 30) gereden wat totaal niet ging want Pablo was in zijn sjeesbui Lips are sealed .


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 09:19

Hartstikke goed Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 10:08

Nog even 2 foto's:

Hij moest even omkijken
Afbeelding

Pablo met knotjes, ik wilde een leuke foto van een ingevlochten Pablo maar hij gaat dan altijd zo met zijn hoofd recht vooruit staan. *LOL* En dan maar braaf wachten tot het vrouwtje dat stomme appraraat weer opbergt.
Afbeelding

We kwamen trouwens nogal apart de ring in. Zodra Pablo door had dat we naar binnen mochten ging hij in draf de poort door en in de bak ging hij meteen galopperen. Ik weet niet hoe het komt maar hij denkt echt dat dat galopperen hetgene is wat de jury het leukst vindt om te zien. Hij voelt zich dan heel stoer geloof ik Lovers

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 10:12

Hahaha Haha!

Niet toevallig gezwaait naar de jury Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 10:18

orri schreef:
Niet toevallig gezwaait naar de jury Haha!


Ha ha, nee dat mag hij niet van mij Knipoog

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 12:34

Wat goed man!!!! Haha! Pling

Superdesupergefeliciteerd !!!! Knap dat jullie het weer voor mekaar hebben gekregen na zo'n korte tijd oefenen en zo veel problemen de laatste tijd. Party!! *LOL*

Nou heeft hij wel een berg sinaasappels verdient he'!!! Vork Vork

Groetjes en een hele dikke felicitatieknuffel voor Pablo !!

Maud

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 13:01

Gefeliciteerd Party!! , eindelijk weer eens positief nieuws !!!! En ja, dat Sharon kampioen werd kon ook bijna niet anders meer, he.

Who can say
where the road goes
where the day flows
- only time

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 11:06

Pablo heeft inderdaad een lekkere sinasappel gekregen.
En gisteren heeft hij lekker alleen maar op wei gestaan en heb ik wat met hem aan de hand gewandeld. Vandaag zie ik wel weer.
Ik weet iig wel weer dat hij het dus wel kan Knipoog

Sharon

Berichten: 55
Geregistreerd: 17-03-01
Woonplaats: Geleen

Pablo heeft heel erg goed zijn best gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 20:43

Pablo heeft erg goed zijn best gedaan, maar Kasjmir ook (het hele seizoen!)
We hadden wel enkele kleine foutjes in deze proef, maar verder liep hij heel braaf. Ik vond alleen dat ik een paar zeventjes meer had verdiend voor de middengalop en nog 1 x voor de middendraf, want dat kan en deed hij ook heel goed. Maar ja, dat is dan de jury.
En dan te bedenken dat dit pas zijn 3e L1 proef was, en we nu al in totaal 8 winstpunten hebben en bij 10 moeten we alweer een klasse hoger starten!
Ik was dan ook heel blij dat we samen clubkampioen waren geworden!
(we rijden van september tot mei 5 wedstrijden, waarvan de 4 beste meetellen voor het clubkampioenschap; we waren 2x 1e en 2x 2e en 1x 3e geworden dit seizoen)
Dus Kasj had ook wel wat lekkers verdiend!!!

Geen enkel uur dat men te paard heeft doorgebracht, is verloren.
Boris (Ulano-M x OOSeven), B+24, L1+10, L2+28, M1+13, M2+13, Z1+25, Z2+13, ZZL+10, ZZZ+12, LT+1


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, Anoukjuuuhh, Bonny_dream, Gambler99, pretty, xRivaldo en 85 bezoekers