Achterhoekse Paardendagen (marathon verslag)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Achterhoekse Paardendagen (marathon verslag)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 18:02

Nou, vanmorgen heeeeel vroeg op voor mijn doen. (kwart over 6) En ik kon toch maar niet uit m'n nest komen. Tot dat de weerman 50 plaatsen ging opnoemen, waarvan luchtdruk, windrichting en temperatuur. Ok, toen had ik het wel gehad. Uit bed gejumped, wekkerradio uitgeramd, en radio aangezet. Toen richting pony's gefietst, en ja hoor, Marco had geschuurd. (Met zijn knotjes in) Dus ik alles er nog snel weer goed indraaien. Eenmaal op het terrein even flink zitten hobbelen op een mega slecht terrein achter op de koets. " Matti, ik moet plassen......... Scheve mond " Gelukkig stond er zo'n stinkhok waar ik ff de boel kon laten lopen. Heeeerlijk Knipoog .

De dressuur liep best redelijk, zo te horen. ( Je ziet achterop niet zo heel veel Haha! ) Bij de vaardigheid zag ik in mijn ooghoek 1 balletje van de kegel afwippen. Jammer.....maar toch stonden we eerste voor deze dag, want iedereen had een balletje of 2 eraf Haha! .

Toen wou ik wel heel graag meeten. Maar dat liep een beetje in de soep. Ik was vergeten dat we de sponsorkleding aanmoesten, terwijl ik had gezegd dat ik met boktcap zou lopen. (Tegelijk reclame maken natuurlijk Knipoog ) En ik moest tot overmaat van ramp (viel wel mee) nog op wat kids passen. En die wouden niet zo heel veel. Tja, snoepen Knipoog .

Nou, morgen nog maar eens ff zien of die knollies er nog een beetje zin in hebben.....dan gaan ze jagen Knipoog .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Cantheon, N_B_N, Niika, Ted_Zale, Vagabondo en 49 bezoekers