aan de teugel!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

aan de teugel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-02 17:42

ey
ik heb vandaag weer op mijn lieveling mogen rijden,isabelle
ze heeft nog maar één maal in een andere les gelopen,met een beginner, voor de rest heeft mijn vriendin er ook al één maal mee gereden ( zij staat er wel nog maar vanaf 1 mei,op de manege)
ze is nog maar 4,en moet echt alles nog leren,ook steigert ze heel veel, en vandaag!
ik mocht gratis rijden,en eindelijk heeft ze maar één maal heeeel zachtjes gesteigerd,en ze liep zelfs een stukje aan de teugel! ze was heel de tijd zo zachtjes aan het knikken me haar hoofd,zodat ze heel kort(1 sec) aan de teugel stond, en af en toe liep ze dan een langer stukje aan de teugel,ik was suuuuuuuuuperblij!!!
en daarna,heb ik weer geprobeerd om ze 'watermak' te maken,want ze wilt zich niet laten afspuiten,ben nu al een paar dagen ermee bezig(zelf op mijn hukken zitten en kalmeren) en gewoon er geen water uit te laten lopen vandaag begon ze ernaar te krabbelen,en ze beet er zelfs één zachtjes in! want ze wilde het oppakken,ik ben echt superhappy want we zijn ook een stukje door het bos geweest,en ze was echt braaf,geen één keer verschoten enzo...
Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Clown Clown Clown Clown Clown Clown Clown Clown Clown Clown Clown Clown Clown Clown Clown Clown (sorry voor zoveel smileys,ma ben echt happy Clown )