vandaag bijna van leroy afgevallen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

vandaag bijna van leroy afgevallen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-02 21:25

we gingen vandaag eens wat pas de deuxen..opzich ging het wel goed..
alleen op een gegeven moment zaten we in galop en toen moesten we afspreken wat we zouden gaan doen. zie je het al voor je: wij allebei in galop door de bak en ook nog eens overleggen wat we gaan doen..
toen moest ik echt heel hard lachen(weet niet eens meer waarom)en toen viel leroy uit de galop(ik moest zo hard lachen dat ik niet eens meer kon drijven)en toen vloog ik alle kanten op(ik was mijn beugels ook al kwijt)en toen pleurde ik er bijna af. gelukkig kon ik z'n manen grijpen en erop blijven zitten.

echt een vage actie, normaal ben ik altijd heel serieus met rijden maar vandaag....

toen gingen we even zonder zadel, was voor mij de eerste keer(op leroy dan he)hij zat niet echt heel lekker(beetje veel schoft)maar het was te doen. hij was gelukkig wel heel braaf.

toen hebben we ze nog even aan de hand meegenomen om te laten grazen, daar leven ze echt helemaal van op, echt schattig.
dat doen we nu vaker, ook omdat hayley van de zomer 3 weken op het land gaat dus een beetje op moet bouwen maar ook gewoon omdat zen het heel erg leuk vinden.

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 15:44

toen ik het onderwerp las, dacht ik onee leroy doet of ie een wilde hengst is en is gevaarljik gaan bokken ofzo...
Maar het viel gelukkig allemaal mee, je viel dus leterlijk om van het lachen!!! Haha! Clown