ik ben voor alles geslaagd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

ik ben voor alles geslaagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-02 14:54

Ik had vorige week en vandaag toetsen over longeren monsteren ziektes invlechten en keuringklaar maken bandageren en ik ben voor alles geslaagd.

Het laagste cijfer was een 5.9 en die was voor het invlechten en keuringsklaar maken ik had een rotknol die niet stil kon staan en ging hangen en trappen als je hem aan de benen komt dus ik vond het nog wel goed

Het hoogste cjifer had ik op de ziektes een 8.5 ging over oorzaken en behandeling en symptonen van ziektes zoals hoefkatrol maandagziekte en hoefbevangenheid en ook wanneer ik een dek op moest doen wanneer het daar weer tijd voor is enzo ik ben zo blij dat ik niks meer hoef te herkansen

Ik wou het gewoon even kwijt

Groetjes

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 14:58

Ik wil die toetsen ook wel eens doen!!! Haha! Haha!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-02 15:06

ja en dan??

Vooral die over zektes is echt niet makkelijk ze zitten tegenover je en jij zit daar maar een beetje in je eentje!!

En alles moet volgens het boekje en niet anders want dan ben je gezakt!!

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 15:08

Leek me wel geinig, eens kijken of ik met alleen praktijk ervaring, zonder officiele lessen het ook kon, bandageren, toiletteren, voorbrengen e.d.
Rij je ook lessen daar???

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-02 15:24

nee het gaat puur om het andere gedeelte komt wel denk ik maar dan in de latere jaren van de opleiding we hebben wel een test gedaan maar daar ben ik voor gezakt best gek maar ja iedereen zegt dat ik best goed kan rijden tenminste wel L-niveua op een gemiddeld paardje dan maar ik had een beetej een grote mond gehad tegen de af nemers!!!