Vandaag gedaan wat 6 jaar was geleden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Vandaag gedaan wat 6 jaar was geleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 16:47

Gezandhapt Haha!

Eigenlijk had ik het kunnen verwachten.
Ik had Kawa niet meer gereden sinds maandag omdat hij een klein beetje onregelmatig was.
Gister was hij weer goed, maar ik dacht laat hem nog maar een dagje staan.
Dus vandaag was ik van plan ff wat te stappen en een kort drafje.
Dus ook niet mijn chaps aan gedaan( waar ik wel meer grip mee heb) , want ik ging toch niet echt rijden.

Dus lekker heel relaxed een drafje aan het proberen, kom ik langs de wei en Kelly en het friesje bokken weg, dus Kawa draait in een halve sec. om de andere kant in. Iets wat hij 1,5 jaar geleden wel 10 x in een uur deed, maar waar ik nu niet meer op verdacht was.
En daar zat ik dus met men kont op de grond Haha!
Gelukkig nergens last van.
Maar er stond wel 5 man te kijken Scheve mond

Maar ik zat me te bedenken dat het 6 jaar geleden was dat ik er af gevallen ben. Dus mag niet klagen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 17:21

Haha! Lips are sealed Haha! Haha! Schijnheilig
Fijne aktie van Kawa! Gelukkig dat je je niet bezeerd hebt!
Ik mag ook wel weer eens vallen geloof ik, is al weer 9 jaar geleden en dat was voor dat Pablo nog geboren was.
Mm, laat ik dit Pablo maar niet evretellen, hij zou nog op een idee komen Pling

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 18:12

Haha! Ik troost je hoor, ik was van de week ook weer eens aan de beurd. Van Dennis af nog wel. Ik dwars door een balk heen en slap van het lachen daar maar ff blijven zitten voor het comische plaatje(Heleen, My Dominique, was net ff naar binnen gelopen om iets te halen). Weer eens met 2 benen, ehhhh billen op de grond gezet dat Dennis geen super pony is die alles perfect doet.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 19:57

Na zoveel jaar mag je niet klagen Lips are sealed . Ik viel er pas ook af, maar wat mij opviel... ik ben het vallen ontwend. Het opstaan gaat nu een stuk lastiger. Haha! Ik zal maar niet vertellen hoe het kwam dat ik viel....

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 20:20

Hahahaha zo grappig hoe je het vertelt! }>
Maar je hebt je niet bezeerd verder geloof ik?
Hopelijk niet.

Tja inderdaad te verwachten, aan de andere kant, soms kun je het juist des te meer verwachten en dan gebeurt er niks.... raaaaaare beestjes die paarden! *LOL*

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 20:21

haha ik mag het nog even afkloppen ik ben ooit 1 keer van Lot afgedonderd toen hij een rodeo weg gaf en 1 keer zoals jij nu bescheef maar toen ben ik gewoon afgestapt stond ook op m'n voeten en ik stapte zonder zadel dus dat telt niet toch?
Haha! hopelijk heb je er geen blauwe plek aan overgehouden enne op de komende 6 jaar maar weer Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 00:23

Hehe arme Kawa..... gelukkig hield je er niets aan over. Ik zat pas ook nog te bedenken dat het voor mij ook wel weer een jaartje geleden is ofzo... Ik zeg ook maar niets... Lips are sealed

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 00:38

Voor mij is het ook weer een jaar of 5 geleden dat ik voor het laatst er vanaf ben gevallen. Ach...dalijk ga ik Buddy samen met iemand anders inrijden, dus zal het wel raak worden denk ik Knipoog Ik ga ervanuit van niet, maar in mijn achterhoofd houd ik er wel rekening mee. Kunnen die val-oefeningen toch nog vruchten afwerpen Haha!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 10:08

Hahaha }> ! Kawa vond het na 6 jaar toch wel de hoogste tijd dat zij een keer op jou neerkeek en niet andersom Haha!