Ik ben terug!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Ik ben terug!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-02 20:09

Hoi hoi!!!!
Ik ben weer terug!!!! Ben een weekje naar Terschelling geweest, heb bokt gemist! maar ja...nu kan ik er weer tegenaan!
Maar het was wel superrrr op Terschelling!!! de eerste dag had pap meteen gebeld naar een manege: Hotel- manege de Barrage, om een afspraak te maken voor een strandrit. We hadden geluk want we konden de volgende dag al terecht! Ik moest op Twister, een groot paard maar super lief. op het strand lekkerrrr in volle galop. Helaas reed er 1 kind mee waarvan het zadel telkens afgleed. Dus af en toe stoppen, midden in de galop was irri maar ja verder heerlijke rit gehad. ik wou meteen nog een strandrit en dat mocht, we konden dinsdag terecht (maandag ook maar we moesten het eerlijk verdelen) Ik moest nu op Aukje een jonger groot paardje en vlot maar heel betrouwbaar, wel wat chagrijnig op stal maar een echt scheetje. leuker dan twister. Nu waren we met 3 minder en het was nóg cooler!!! echt heerlijk tot en met de knieen van het paard het water in en lekker galoperen over het oneidige strand! Toen die voorbij was mochten we eigenlijkk niet meer want het kostte €27 per 2 uur strandrit! best duur dus. Maar naar wat slijmen en afwassen tafeldekken enz enz mochten we er nog 1!!!! Ik mocht zelf kiezen op wie ik wou rijden en ik wou weer op Aukje! we waren met 7en man. en over het strand kei lang gegalopeerd!!! Ik raakte zowat een kilometer achter op de voorste (leidster, ik reed achteraan) Aukje ging hard in galop maar niet hard genoeg. ik vond dat wel tof, zowat alleen op het strand alsof ik een eigen paard hard...heeerrrrrrlijk!!!!! als je het " eng " vond worden dan moest je een hand op steken. Ik natuurlijk niet gedaan....vond het veel te lekker zo alleen in mega-galop!!! op een gegeven moment ging Aukje nog een stuk harder en toen ging de groep weer draven en was ik weer snel bij. daarna nog een kort galopje. gewoon door elkaar heen zeg maar. Toen was Aukje wel snel, want ze dacht dat het een wedstrijdje was. Maar het was superrr op de manege zelfs mijn ouders hebben gereden!!!! mijn vader heeft nooooooit gereden en mijn moeder 20 jaar geleden. ze hadden een buitenrit van 1uur gemaakt met stap en draf!!! naar veel overhalen gingen ze daar met mee. Dus het waren hele lieve paarden echt een aanrader die manege!!!!

Als de foto's van mij en mijn ouders klaar zijn dan plaats ik ze zeker!!!!!
-xxxx-
Monique


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 21:35

zo te lezen heb je het super gehad zeg!! neem mij de volgende keer mee Haha!

echt heel stoer!! ik wacht op de foto's

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Maanon_, Miekie74, nessinator, Tieme, VWestra en 89 bezoekers