Imatador gezien...!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 10:29

Hallo allemaal, jemig wat een berichten weer! Voordat ik weer een beetje bijgelezen ben is het alweer weekend en begint het gedoe opnieuw! Heb thuis geen pc en dus ook geen bokt! Misschien maar goed ook...

Maarre... ik heb dus zondag Imatador en Phoebe in real live gezien! Phoebe is een dotje, zo'n echt mooi welshje! en Imatador is fantastisch! Wat een beauty! Een aantal jaren terug had ik hem al eens in actie gezien, maar verder niet echt van dichtbij mogen bewonderen. Nu wel! Dat zachte karakter, die mooie grote donkere ogen, die trotse en toch voorzichtige houding... In 1 woord prachtig!

Kan me goed voorstellen dat Suzanne en Bob zeer trots op hem zijn!

Marillion heb ik dus niet kunnen zien, jammer, maar wie weet komt dat nog eens!

Suzanne: ik vond het erg leuk om jullie allemaal eens te ontmoeten en kom graag weer eens kijken als Margriet Imatador onder het zadel komt bewonderen! Goed?

Groetjes Mieke


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 19:30

Ik vond het ook erg leuken verheug me nu al op zaterdag, als we de merrie mogen bewonderen! Echt een heel mooi beest. Zoals je weet hadden we (vooral Bob) een beetje onze twijfels over het dekken van een ander ras...maar wat een mooie merrie, echt waar!

Tuuuuuurlijk zijn we hardstikke trots op onze Mat, maar het was weer eens verhelderend om zoveel bewondering over hem te horen...daar letten wij allang niet meer zo op. Hij is gewoon onze kanjer, mooi of lelijk..we zijn stapel op 'm, hij is gewoon om op te vreten!!!!

Mieke, zien we jouw paardjes ook nog zaterdag of neem je foto's mee???

Groetjes Suzanne

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 07:53

Hoi Suzanne!

Ik zal zaterdag foto's meenemen, want mijn paardjes staan niet op stal bij die van Margriet en ook nog eens op twee verschillende stallen en niet echt in de buurt van Bergen. Natuurlijk kun je ze komen bekijken, maar ik weet niet of je daar dan nog tijd voor hebt, vandaar!

Ik hoop dat ik zaterdag een beetje op tijd ben want ik er gaat zaterdagmorgen een meisje op Kaminka rijden die graag als bijrijder op haar wil rijden. Een proefrit dus. En dan sta je natuurlijk een tijd te praten, ik weet precies hoe dat gaat!

Maar goed, ik zie jullie vast wel zaterdag! Die eigenaresse van die pensionstal waar Margriet's paard staat komt nogal nonchalant over (een beetje aso?), maar dat is maar een houding en ze is niet echt zo. Toen ik haar voor het eerst zag, had ik zoiets van: interesseert het je allemaal wel? Maar toen ik haar wat beter leerde kennen viel het erg mee. Waarschijnlijk is ze verlegen of zo en weet ze zich geen houding te geven?
Ze zorgt erg goed voor de paarden en India (die lusitanomerrie) is daar erg opgeknapt, dus dat zegt genoeg over de verzorging. Maar dan zijn jullie een beetje voorbereid...

Groetjes Mieke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Miez, Rachral en 47 bezoekers