verslag van een vermoeiende dag..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

verslag van een vermoeiende dag..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-02 13:14

zondag had ik wedstrijd om 9 uur dus moest ik om 6 uur op staan. Om kwart voor 7 ben ik op de fiets weggegaan. Om half 8 op de manege, was alles nog gesloten Boos!
gelukkig was ron er en die had de deur voor ons geopend. De paarden waren gevoerd, nu nog aan het eten, voor niks zo vroeg weggegaan.. Om rond 8 uur was jockomo eindelijk klaar met eten en kon ik gaan poetsen. Een vriendin van me had knotjes in de manen gemaakt en ik was bezig met zijn staart, en om 10 over half negen waren we klaar (terwijl ik er om half negen op moest Frusty )
tijdens het losrijden liep hij nogal sloom, dus moest ik van lies een zweepje vragen. Ging al iets beter. Lekker relaxed galopje gemaakt en jock was klaarwakker (dacht ik)
toen de proef zelf.. Ik was heel erg gespannen, en dat kon je aan jockomo zien. ik reed de hoeken niet door en was bang dat ik te ver met het lezen achter zou komen dus reed een beetje slordig en snel. Allemaal stress. tijdens de proef kwam lies erachter dat de proef niet compleet was, ik moest gaan stappen terwijl zij een nieuwe kopie maakte. Ik kon gelijk ontspannen gaan zitten, hier zou ik geen punten voor krijgen. En dat kon je zien aan jock, keurig aan de teugel! Helaas moest t proefje weer verder en ging t weer mis Verdrietig
ik was ehm.. ik geloof een van de laatste geworden. Maar al met al had ik lol gehad, daar ging het om.

Nadat alle proeven gereden waren hing de lijst er, en ik moest WEER op ringo. Ik word daar altijd op ingeschreven terwijl ze weten dat ringo en ik geen goede combinatie is. maar celeste was zo lief met me te ruilen, dus mocht ik op corazon Lovers
maar ja, t was inmiddels 11 uur, en ik reed om half 4. Ik ben zon gaan poetsen en voor de eerste les gaan opzadelen. Mijn sjabrack dat ik heb gekocht voor hem was te klein Verdrietig (dus te koop, voor geintresseerden?) en heb ik met een ander gereden. In de beginnerslessen gingen we helpen, ook vermoeiend! Om half 3 moest mn zusje rijden, die stond huilend in de stallen, want ze wilde niet op donniegal. Toen had ik tegen haar gezegd dat ik in plaats van haar zou rijden, toen zei ze dat is goed. Ik heb haar toch op donie getild, en margo had haar een standje gegeven, ze moest rijden. whisper had nog geen berijder, dus mocht ik op hem rijden. Heerlijk, voor t eerst in 3 jaar weer op een fjord! met myrthe en donnie ging het totaal niet, ze was doodsbang en zodra donnie te hard ging liep ze te gillen en te krijsen.
tijdens mijn eigen les op corazon, die ging wel goed. Hij liep alleen heel erg te klepperen met zijn hoofd (als je de teugels in handen hebt voel je korte stootjes ofzoiets, hij hangt heel kort) en wanneer je de teugels wat meer aannam ging hij hangen. Ik mocht helaas niet apart galoperen, dat was wel jammer. Want als ik in galop zat liep er om de paar seconden een ander paard voor me. dan maar niet galoperen? Ohnee, er bestond nog zoiets als hoefslag vrij Haha! ik heb heerlijk gereden. Toen ik zon op stal zette kwam mijn vader naar me toe, vragen waar folly stond. Ik vroeg waarom en toen zei hij zomaar. En toen viel het muntje want folly stond te koop. Ik ben wel heel blij dat mn vader naar een pony is wezen kijken en er ook intresse in toont, maar helaas, ik wil geen fjordje (mn zusje wel..)
dus ik ga maar eens wat paardjes laten zien Haha!

Ik ben nog steeds doodop. ik heb 11 uur op de manege rondgehangen waarvan ik 3 uur heb gereden. ik sliep gisteravond om kwart voor negen en werd om 10 uur wakker.
Conclusie: wedstrijden zijn niks voor mij en ik ben nog steeds Lovers op corazon.

sorry voor t vage verslag Lachen


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 16:36

Even een vraagje: waarom koop je een shabrakje voor een manegepony?
Dat deed ik vroeger nooit...alleen maar geld uitgeven voor een pony terwijl je niet eens zeker weet of je wel op hem mag rijden?

Wat betreft de wedstrijd: weer een hoop ervaring opgedaan he!
Hoezo was je eigenlijk bang dat je achter zou komen met lezen...?
Jij rijdt toch, en degene die het proefje opleest moet op jou letten en lezen op het tempo dat bij jouw rijden past?
Al met al blijft het een leuke ervaring zoiets he!

Wat betreft Ringo: waarom zijn hij en jij geen leuke combinatie?
En wat je vader betreft: wil hij een pony kopen voor jou en voor je zusje?
Lijkt me wel lastig omdat zij nog zo onzeker is..?
Heb je al eens in dat krantje de Vondst gekeken? Staan altijd erg veel paarden in te koop.
Veel succes met zoeken en leuk dat je vader nu toch aan het rondkijken is!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, amandananana, Anja_Joost, babzzz, Ineke2, Jihama, Lanoca, M_maxx, Natascha, StalNollie, Vagabondo en 25 bezoekers