Mijn pony's moeten weg!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 19:09

Ik had 7 pony's
- een Shetje
- een welsh cob
- een arabiertje met veulen
- een KWPN'er
- een new forest
- een Welsh A
Maar helaas is het bedrijf waar mn vader werkt Failliet en aangezien mijn vader's hand is geamputeerd en hij heel moeilijk loopt was dit een van de weinige plekken waar hij kon werken! Nu is mijn vader dus werkloos en aangezien mijn moeder ook niet werkt hebben we dus haast geen inkomen meer
en dus kunnen we niet alle pony's meer houden. Verdrietig Ik moet nu kiezen welke pony's ik wil houden!!! Maar ik wil natuurlijk helemaal niet kiezen! Ik wil ze allemaal houden! Scheve mond\
Maar ja dat kan niet! Ik weet wel dat een hele goede kennis van ons graag mijn arabier met veuelen wil kopen! En ik weet zeker dat ze er goed voor zal zijn! Die 2 beestjes (Herma en Dyene) gaan dus denk ik daarheen! Lachen Ik kan maximaal 3 pony's houden!!
Ze moeten zo snel mogelijk weg!! Ik heb samen met mn vader besloten dat ik mn shetje (Punkie) mn new forest (lucky Luck) en mn welsh cob (Daisy) houd! Mn shetje heeft mijn vader namelijk al vanaf haar geboorte en ze is nu al 22! Mijn new forest en Punkie kunnen niet zonder elkaar dus dat was ook makkelijk die moest blijven! en dan Daisy nog! Zij is pas 3,5 en ik ben haar net aan het inrijden! Ook haar heb ik vanaf haar geboorte dus ik kan haar niet missen!! Frusty
Niet dat ik mijn andere pony's wel kan missen maar daar heb ik een andere band mee. Op Frida (Welsh A) kan ik niet rijden en voor de kar lopen daar is ze niet geschikt voor alleen de buurmeisjes reden erop! Nellie (KWPN'er) was van een vriendin van mijn moeder en als we haar weg zouden doen ging ze weer naar haar toe dus daar is ook een goede plek voor en die wou op zich Frida ook wel hebben voor haar dochtertje dus alle paarden hebben een goed tehuis maar ik ben er kapot van Verdrietig Verdrietig en hoe zullen Punkie, Lucky Luck en Daisy reageren als de rest weg is?? Scheve mond\

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!


sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 19:43

ja das wel echt oliebol!!!

maar jij bent nog de gelukkige om uberhaupt paarden(ja zelfs 7)te houden,mijn moeder had er gewoonweg geen geld voor dus ik heb pas op mijn 21ste zelf een pony gekocht,en ik kan er ook maar 1 betalen.
dus wees juist blij dat je er nog 3!!!!mag houden,veel anderen zouden jaloers op je zijn,inclusief ik want ik zou ook wel meer pony's willen Huilen

maar ik ben natuurlijk ook dolblij met mijn eigen droppie,ze is nu 3 en ik wil haar echt niet meer kwijt! Lovers

soms is het beter om te zwijgen

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 19:45

Ja ok je hebt wel gelijk maar ik ben ook erg gehecht aan mijn 7 paardjes dus ik kan ze ook heel moeilijk missen!!
Maar ik ben erg blij dat ik er nog 3 kan houden maar of dat ook altijd zou zal blijven moeten we nog bekijken! Hoop het natuurlijk wel

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 19:51

Ik weet niet óf ik het moet geloven, maar als het waar is toch veel sterkte. Maar eerlijk gezegd geloof ik het niet want je banketstaaf ook al dat je met je arabische volbloed van 3 in 2 jaar naar de Z gegaan bent!

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 19:55

Jammer dat je me niet gelooft maar het is echt zo en ik verwacht nu ook niet van je dat je medelijden ofzo krijgt daarvoor is er teveel gebeurt wat jij niet gelooft enzo maar wat toch waar is maar zullen we dat vanaf nu achter wege laten?

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 19:55

uh??? dat vind ik zielig! sorry dat ik het zeg! komt er misschien heel banketstaaf uit mara dat bedoel ik echt niet zo

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 19:59

(wat bedoel je niet zo pam???????)

he wat oliebol voor je t is nooit leuk als een van je beestjes weg moet. en dan meteen zoveel tegelijk. maar ze gaan wel naar bekende en dan kan je ze vast nog vaak bezoeken. Maarreh veel sterkte met afscheid nemen.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Ineke2

Berichten: 33043
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 20:06

heel veel sterkte...afscheid nemen is nooit leuk maar zo te horen gaan ze wel naar een goed tehuis. Gelukkig kun je er (voorlopig) nog 3 houden.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 20:27

wat erg voor je misschienklinkt het banketstaaf maar ik weet iemand die een welsh A zoekt en ze krijgt beslist een goed tehuis! misschien heb je meer info (PB)

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 08:03

Ik vind het heel aardig van je dat je daar aan denkt maar een vriendin van mijn moeder koopt haar KWPN'er weer van ons terug en zij wil de Welsh A voor haar dochtertje kopen! En aangezien Nellie en Frida dan bij elkaar blijven vindt ik dat leuker voor de pony's! Sorry maar ze zijn eigenlijk allemaal al verkocht! Ze moeten nu alleen nog naar hun nieuwe baasjes toe!

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 08:05

jammer dat je die KWPN-er niet kunt houden. Daar kun je het langste mee doorrijden. Maar het is wel oliebol he. Ik ken ook mensen die paarden er uit hebben moeten doen. Ik denk dat het beter is om dingen niet te hebben, dan ze hebben en ze later af moeten geven.

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 08:09

Dat denk ik ook wel eens! Had ik maar nooit pony's gehad dan had ik ze nu ook niet kwijt hoeven raken!!

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 15:08

Hallo allemaal,
Mijn pony's zijn nu alle 4 weg ik heb er nu dus nog 3 over!
Kan er zo vaak heen als ik wil maar toch is het balen! Het voelt zo vreemd! Vanmorgen kwam ik in stal en toen dacht ik HEEEEE er zijn er 4 weg! En later o ja we konden ze niet meer houden! Ik besef het nog niet zo goed

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!

kikki
Berichten: 33
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 16:41

hey carolam!

Wat erg voor je, maar gelukkig dat je nog drie paarden kon houden! En als ze goed verzorg worden bij de andere eigenaar is dat toch een hele geruststelling...

Nog veel succes en plezier met je paarden!

Party!! kikki

Zet allen die paarden buiten!!!!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 16:51

sjezus, wat k*t zeg!! Ik weet hoe je je voelt, maar ik denk wel dat je die andere paardjes nog wel ziet!!
En je mag er tenminste 3 houden. Dat is wel beter dan geeneen!

Nou, succes!!

xxx soraya

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 18:11

Dank jullie wel dat jullie zo mee leven!
Ik ga nu ook al mn tijd steken in mn andere 3 paardjes! En ga natuurlijk vaak kijken bij de 4 paardjes die weg moesten! En ik weet zeker dat ik daar ook nog weleens op mag rijden!! Gelukkig maar!!

Het leven gaat niet altijd zoals jij het wilt, maar probeer er het beste van te maken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ejkge, Kaatastrof, Stef_Diva en 15 bezoekers