Vooral niet..... niesen?!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-01 17:32

Hoi!
Sinds woensdagavond voelde ik al een lichte pijn in mijn rechterschouderblad. Maar ja, toen toch maar gelest en gemest... En zaterdag weer gewoon rijden, en ook hooi- en strobalen gesjouwd. Had ik dus beter niet kunnen doen, want ik kwam thuis en... kon bijna geen beweging meer maken zonder pijntje! Zelfs niesen deed zeer!
Het zit goed vast in mijn rug, zo'n 'gezellige' knoop van spieren Boos! ! Vandaag was ik op de manege, en kon zelfs alleen maar een rustig paard uit de wei halen, niet eens een wilde, want die trok te hard... Rijden ging al helemaal niet, werd dus genieten van de zon en rust, rust, rust. Toch wel een fijne dag gehad, want Peter en ik waren bij Hetty op de koffie voordat ik met haar naar de manege ging. En je raadt nooit wat daar gebeurde!
Er was een moedereend bij haar eieren weggejaagd, ergens in het wild, door met stenen gooiende jongens. Door anderen waren de eende-eieren meegenomen, drie, en naar Hetty gebracht. Alle dieren die aangereden worden, of wilde dieren die ziek zijn en daar worden gebracht, probeert Hetty op te knappen. Ze heeft een stel kippen van de legbatterij van de overbuurman, die dood moesten omdat ze bijv. mank liepen of een gebroken vleugel hadden. Hetty probeert soms wat dieren te redden met vreselijk veel geduld en hulp van de dierenarts. Ook dieren uit het bos, zoals een patrijs, een meeuw, een konijn, en zelfs een veldmuis, hihi.
Hetty had voor de eieren geen broedmachine, en heeft dus zelf een soort plekje gecreëerd met een warme rode lamp erboven. Vandaag kwam er een ei uit Party!! ! Peter en ik waren erbij, en het was echt mooi om te zien, zo vertederend... Lovers .
Daarna gingen we naar de manege, en terwijl drie vriendinnen van mij in de buitenbak reden heb ik genoten van het zonnetje Party!! Party!! Party!! . Jahaa, nog even en we hebben zomer! Ik snak nu al naar eind juni, de camping in Zuid-Frankrijk Cool Vingers aflikken Party!! !!
Doei! Dorine.

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-01 17:36

aaaaaaaah wat lief joh!
ja daar is het nu de tijd voor he!?
ik kom net terug uit zuid-frankrijk (st Raphael, Frejus, Esterel gebergte)
en we stapte de auto uit en toen lag er een heeel klein vogeltje van 2 daagies oud ofzo dood op de oprit Huilen echt zooo sneu Huilen
en net kwam mijn vader binnne: Yor kom eens kijken, liet ie me een vogelnestje met 3 jonge mereltjes zien! echt zoo lief Lovers ik denk dat ze 3 weken oud zijn ofzo, dus al wel met veertjes enzo.. echt heel mooi!

aglaranna

Berichten: 449
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België, vlaams-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-01 17:47

oh, wat jammer
Verzorg je goed hé! Zodat je je snel weer helemaal op de paarden kan storten (niet te wild hé) Knipoog


veel beterschap, ciao, en verzorg de eenden goed hé!

Greetz

Aglaranna