Vandaag hebben Monica en ik met de optocht mee gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Vandaag hebben Monica en ik met de optocht mee gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-02 15:14

We wisten niet of Candy het eerder had gedaan en van Once wist ik eigelijk zeker dat ze het nog nooit van d'r leven had gedaan. Haha! We wisten dus niet goed wat we er van moesten verwachten met al die muziek, dat publiek en de majorettes (hoe schrijf je dat Bloos *LOL* ).
Gisteren hadden we al gevlochten. Vanochtend hebben we alleen nog maar hoeven poetsen en opzadelen. Ook moest er tape om de knotten heen. Oranje tape. *LOL* Ze hadden wat kalmeringsmiddel gekregen en dat bleek bij Once een fijn plan te zijn. *LOL*
Met zo'n 35 paarden vertrokken we richting het beginpunt. Ook lekker gedraafd. Dat ging heel braaf en goed. Once had alleen nooit over een verkeersdrempel gedraafd, want dat ging erg lachwekkend. De ene kant draafde ze gewoon op, maar aan de andere kant sprong ze er maar zo snel mogelijk af. *LOL* Muts! Lovers Onderweg kwamen we het muziekkorps tegen en dat vonden ze wel erg leuk. Cool Lekker oortjes erop en een beetje meedansen. Kwijl
Uiteindelijk vertrokken we met de de optocht en waren ze wel heel braaf. Ze vonden het publiek erg leuk en bleven wat opgefokt, maar waren absoluut niet gemeen. Lovers Maar Once vond het wat te leuk worden. }> We moesten een keertje halthouden en daarna weer gewoon wegstappen. Maar Once ging keihard achteruit en ik trapte haar dus naar voren, maar in plaats van naar voren te lopen stond ze dus recht overeind! Bloos Ze stond bijna verticaal! Daar bij plette ik bijna een baby... *LOL* Once liep dus zo achteruit bijna in het publiek en kwam daar omhoog terwijl er op een halve meter achter haar een kinderwagen stond! De man die erbij stond trok niet eens de kinderwagen weg, maar bleef nogal geinteresseerd naar Once kijken. Haha! Gelukkig stond ze heel snel weer op 4 benen en trapte ik haar snel vooruit. Daarna is er verder niks meer gebeurd. Ja, Candy heeft de net nieuw geplante plantjes vertrapt. }> Ze stond in een berm waar ze niet in mocht staan... Schijnheilig
We zijn dus weer veilig thuis gekomen. Misschien dat er zo nog wel een foto komt.

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 15:51

Ja het was echt leuk!!
haha onceje!!
volgend jaar weer!? Cool Party!!

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 16:39

Cool ...
wil ik ook wel Haha! Haha!
IK GA OOK MEE VOLGEND JAAR Lovers

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 17:40

Hee gaaf zeg! dat hoef ik dus never en te nooit niet te doen met Jurga hehe.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 17:54

Hey dat deden wij vroeger ook met de ponyclub, vreselijk vond ik dat om midden in een wijk te rijden en dan al die mensen eromheen!!
Maar leuke foto's ook, heb ze net gezin op itp!

MMBabe

Berichten: 132
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 18:14

Leuk joh! Lijkt me best wel spannend!! Dat zie je mij namelijk niet doen.

Mel de angsthaas Lips are sealed Knipoog
Ga nu even jullie foto's bekijken.

Power is not posession...
Power is love!
I'm in Luv!! Haha!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 18:22

Haha.. fijn dat je paard zo braaf bleef..
Leek me niks voor Navy en Tiko, die hebben een hoog gevoel voor (exentrieke) humor, en overleefd hadden we het vast niet *LOL*
Lijkt me wel heel geinig..
Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Cantheon, Donnatella, furious, Isa_Sofie, MairiMacBran, mamabird, Marsie2, MissWeenie, MyWishMax, Nele80, RoxanneJessy, Vagabondo, Vuri en 109 bezoekers