Het gaat de goede kant op met het kreupele slobberjunkietje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Het gaat de goede kant op met het kreupele slobberjunkietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-02 13:55

Het gaat de goede kant op met het slobberjunkietje. Haha! Vork Haha!
Vanmiddag ben ik bij Laiser geweest (Ja wel de enige echte kreupele slobberjunkie)

Huh, wie ikke ?!? Schijnheilig

Omdat er vandaag niemand op stal zou zijn en het slechte weer, komen de paarden vandaag alleen buiten als de eigenaren dat zelf doen. (Anders staan die arme beestjes de hele dag in de stromende regen en evt hagel.)

Gelukkig kwam mijn vrouwtje, dan kon ik tenminste even lekker naar buiten, mijn benen strekken en van dat heerlijke sappige gras eten. Mijn been voelt trouwens al een heel stuk beter hoor! Ik ben er alleen nog wel een beetje voorzichtig mee als Christianne het ziet. (De twee weken rust bevallen me uitstekend Tong uitsteken !) Maar als ik in de wei sta galopeer ik net zo hard als anders en ik wil ook wel een showtje weggeven hoor. (Behalve dan als Christianne het ziet hè. Schijnheilig

Ik heb Laiser dus maar uit zijn stal gehaald en even lekker buiten wat gestapt, en gekeken naar zijn kreupele been. Het gaat al een heel stuk beter. Hij zet zijn been in de stap goed, maar voorzichtig neer. In draf kreupelt hij nog op het harde. Maar in de bak en in de wei is er noggenoeg niets meer van te zien.
Terwijl Laiser lekker buiten stond heb ik wat drollen uit zijn stal gehaald en de natte stukken en lekker opgestrooid voor hem.
Daarna ben ik bij hem in de bak gaan lopen. Hij kwam regelmatig even bij me langs.

Ja ik was zo blij dat ze me even uit die stal had gehaald. Dat binnen staan is maar niets hoor! Tong uitsteken Dus ik wilde wel met haar spelen, en snel kroelen in het voorbijgaan. Maar er waren ook veel andere dingen te zien, horen en ruiken. Dus ik ben ook even lekker gaan rennen.
En natuurlijk heb ik nog even heerlijk liggen rollen in het losse zand. Hmmmm wat is dat lekker! *LOL*
Jammer genoeg vielen er opeens weer van die natte druppels uit de grijze lucht. Gelukkig pakte mijn vrouwtje toen het touw en heeft me weer lekker in een schone stal gezet. Heerlijk zo'n baasje.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 23:29

Gelukkig maar meis, hoop dat je Laisertje snel weer rad loopt!!!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-02 18:53

Ik heb vandaag op Laiser gestapt en dat ging heel goed. Cool
Hij liep niet meer kreupel, maar wel een beetje stijfjes.
Morgen gaan we weer eens verder kijken.

(PS foto's zijn te zien in ITP)