Lyca is van mij!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Lyca is van mij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-02 11:39

Oke, jullie zullen er nu helemaal niks meer van snappen. Ik zal het vanaf het begin uitleggen.
Lyca was dus mijn bijrijdpony, ik wist dat ze te koop stond. Toen Martijn ( de eigenaar) vertelde dat ze naar de handelaar ging had ik daar heel veel moeite mee. Aangezien Maaike een veulen wilde kopen bedacht ik me of zij Lyca niet wilde kopen. Maaike wilde Lyca graag kopen, maar op het laatste moment heeft ze zich bedacht. Haar vorige bijrijdpony Jelly was ook net zo'n type, en daar is ze nu bang voor. Toen is Maaike goed na gaan denken en heeft besloten haar niet te kopen.

Lyca dus toch naar de handelaar. Toen ben ik bij mezelf is heel goed na gaan denken, wie wil ik nu liever Chess of Lyca. Toen ben ik eruit gekomen en toch besloten dat ik Lyca liever zou willen hebben.

Dus ik het er met me ouders over gehad. Me vader zou me het geld moeten lenen en ik zou dan elke maand weer een bepaald bedrag terug betalen. Lyca zou dan bij Bonanza op stal komen te staan. Maar me vader was er nog steeds niet over uit of hij me nou wel of niet het geld wilde lenen.

Fiets is 's ochtends naar school toe ( dinsdags) kom ik Martijn tegen en die verteld dat ik zaterdag moet beslissen of ik haar nu wel of niet koop. Ik die avond gelijk me vader opgebelt dat ik zaterdag moet beslissen of ik haar nu wel of niet koop. Me vader wilde graag het telefoon nummer van tigi( manege eigenaresse) en zou dan mij weer bellen.

Goed ondetussen was het alweer donderdag en ik had nog steeds niets gehoord van me vader. Dus ik me vader weer opgebelt, maar hij had tigi nog niet kunnen bereiken. Belt me vader me 's avonds op dat hij tigi gesproken had maar dat hij Martijn nog wilde spreken. En me vader wilde nog meer over de verzekering weten.

Dus me ma en ik zaterdag ochtend om half 10 op de manege. Me moeder had de smoes bedacht dat we nog over de verzekering moesten praten. Komen we daar de kantine binnen zit mij vader daar ( woont in a'dam), martijn en tigi waren er ook.
Toen werd mij het nieuws verteld dat ik de gelukkige eigenaar ben van Lyca Lachen .
En Lyca blijft ook op de manege staan, mijn vader betaald de rest van de stalling.

Die zaterdag middag heb ik gelijk Lyca's manen eraf gehaald haar sokken geknipt en haar staart gewassen.

Ik hoop dat ik er binnenkort normaal op kan rijden.

Groetjes een zeer blij Roos.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 12:02

gefeliciteerd!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 12:40

Gefeliciteerd! blijf je nu wel Chess verzorge of niet?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 13:18

Ja...Chess is toch van jou of niet? Gefeliciteerd trouwens!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 14:40

Fijn voor je en wat aardig van je vader dat hij alles geregeld heeft. Wees er maar blij mee.

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 14:57

hartstikke gefeliciteerd!!
en je hebt echt super ouders

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 15:01

jaaaaa gefeliciteerd, maar dat had ik de hele zaterdag al gezegd Knipoog
Ben toch wel super blij dat ze neit naar de handelaar zou gaan, ik begon er ook wel wat spijt van te krijgen, maar heb toch maar me kop stug gehouden, zeker toen jij zei dat jij dr wel wou, die manen staan echt mooi, haar hals komt er beter uit nu (zoals je zei Knipoog )
super meid Lachen

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 15:35

Gefeliciteerd!! cool hoor Haha!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 16:20

whoow dat is echt geweldig!!

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 18:31

Gefeliciflapstaart! Haha!

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-02 18:53

Heel erg bedankt voor jullie felicitaties.
Ik ben echt super blij.
Nee Chess was niet mijn eigen maar mijn verzorg pony ik was eerst van plan om hem te kopen. Maar toen heb ik is heel goed nagedacht wat ik zelf wil en dat is echt rijden en dat kan gewoon niet met Chess.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 19:12

Wat gaaf zeg!!! Echt wel! Laat je het me weten hoe het gaat?

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 19:50

cool hoor maar ik blijf Chess wel verzorgen hoor! Haha!

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 21:03

GEFELICITEERD Party!! Wat ontzettend leuk voor je! Ik hoop dat het rijden met haar vooruit blijft gaan en als dat zo is heb je op de lange duur waarschijnlijk toch meer aan haar dan aan Chess. Heel veel plezier met LYCA!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 21:53

Super gaaf hoor! Gefeliciteerd!! Party!! Party!! Party!!